چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133842
  • 24 سپتامبر 2024 - 22:33
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

اتوبوس‌های تهران از کجا معاینه فنی می‌گیرند؟

محمد مهدی میرزایی قمی -مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران- به اکوایران می‌گوید:‌ اتوبوس‌های متعلق به شهرداری تهران در سه مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین معاینه فنی می‌گیرند اما بخش اندکی از ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی از مراکز تهران معاینه فنی می‌گیرند و بیشتر به مراکز خارج از تهران مراجعه می‌کنند. او ادامه […]

محمد مهدی میرزایی قمی -مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران- به اکوایران می‌گوید:‌ اتوبوس‌های متعلق به شهرداری تهران در سه مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین معاینه فنی می‌گیرند اما بخش اندکی از ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی از مراکز تهران معاینه فنی می‌گیرند و بیشتر به مراکز خارج از تهران مراجعه می‌کنند.

او ادامه می‌دهد:‌ مشاهده شده برخی از این خودروها در نظارت‌های کنار جاده‌ای پلیس برگه معاینه فنی‌شان باطل شده و جریمه شده‌اند.

قمی درخصوص استفاده از کاتالیست اجاره‌ای هم به پیشنهاد شهرداری به پلیس اشاره می‌کند؛ ایده‌ای که پیشنهاد می‌کند شماره کاتالیست‌ها در کارت خودرو قید شود و این شماره اختصاصی باشد تا دیگر از کاتالیست‌های اجاره‌ای استفاده نشود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد 24 سپتامبر 2024

توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد

مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درخصوص باز ماندن در یکی از قطارهای خط ۳ که از ایستگاه قائم به سمت آزادگان در حال حرکت بود، توضیحاتی ارائه داد.

24 سپتامبر 2024

تاکسی برقی‌های چین پس داده شدند!

وی افزود: این خودروها به دلیل نو بودن، پیچیدگی‌ها و ابهاماتی دارد که با آن آشنا نیستیم. با تحویل اولین گروه تاکسی‌ها با چالش‌ها روبه‌رو شدیم. وقتی یک فناوری نو وارد می‌شود نباید با سرعت بالایی وارد این عرصه شویم و با رفع ابهامات این فناوری را به نحو شایسته‌ای جایگزین کنیم. تشکری هاشمی با […]

عجله بی‌جا در واگذاری تاکسی‌های برقی چالش آفرید 24 سپتامبر 2024

عجله بی‌جا در واگذاری تاکسی‌های برقی چالش آفرید

اکو ایران:رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:شهردار تهران به رانندگان تاکسی‌های برقی قول داد که ۵۰ درصد قیمت خودرو به صورت بلاعوض و از محل ماده ۱۲ پرداخت شود، اکنون نیز رانندگان تاکسی برقی خواستار تحقق این قول شهردار که در صحن شورای شهر اعلام شد هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.