چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133903
  • 25 سپتامبر 2024 - 10:32
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار اجاره در پاییز سبز شد

بازار اجاره در پاییز سبز شد
بازار اجاره در پاییز سبز شد

اکوایران: رصد بازار اجاره در هفته اول مهرماه نشان می‌دهد که با پایان یافتن فصل گرم اجاره، موجران نیز از قیمت‌های پیشنهادی خود عقب‌نشینی کرده‌اند

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در هفته اول مهرماه نشان می‌دهد که با پایان یافتن فصل گرم اجاره، موجران نیز از قیمت‌های پیشنهادی خود عقب‌نشینی کرده‌اند چراکه بنا به مشاهدات ما از فایل‌های منتشر شده در پلتفرم‌های بازار مسکن، تعداد فایل‌های قرمز(از میانگین قیمت منطقه بالاتر) کاهش چشمگیری داشته است و تعداد فایل‌های سیاه(در محدوده میانگین قیمت منطقه) و سبز(پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه) قابل توجه است.

به نظر می‌رسد که عواملی همچون کاهش مراجعه مستاجران در فصل پاییز، رکود در بازار اجاره و عدم تمایل و توانایی مستاجران به پرداخت مبالغ بالا و میل بیشتر به تمدید قرارداد، منجر به فشار بر موجران برای تعدیل قیمت‌ها شده باشد.

در محله شهر زیبا، برای رهن کامل واحدی ۱۰۰ متری و ۱۸ سال ساخت، ۹۰۰ میلیون تومان و در محله جنت آباد، برای واحدی ۶۱ متری و ۲۰ سال ساخت، ۷۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در محله وحیدیه، واحدی ۶۰ متری و ۷ سال ساخت، ۶۷۰ میلیون تومان رهن کامل و در محله خواجه نظام، واحدی ۴۵ متری و ۴ سال ساخت، ۴۵۰ میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده است.

جدول 4

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
صندلی بازی در شهرداری ادامه دارد؛ زاکانی باز هم حکم زد 25 سپتامبر 2024

صندلی بازی در شهرداری ادامه دارد؛ زاکانی باز هم حکم زد

اکوایران : سخنگوی شهرداری تهران درباره انتصابات جدید در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

24 سپتامبر 2024

اتوبوس‌های تهران از کجا معاینه فنی می‌گیرند؟

محمد مهدی میرزایی قمی -مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران- به اکوایران می‌گوید:‌ اتوبوس‌های متعلق به شهرداری تهران در سه مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین معاینه فنی می‌گیرند اما بخش اندکی از ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی از مراکز تهران معاینه فنی می‌گیرند و بیشتر به مراکز خارج از تهران مراجعه می‌کنند. او ادامه […]

توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد 24 سپتامبر 2024

توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد

مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درخصوص باز ماندن در یکی از قطارهای خط ۳ که از ایستگاه قائم به سمت آزادگان در حال حرکت بود، توضیحاتی ارائه داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.