شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 134675
  • 28 سپتامبر 2024 - 10:33
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

هشدار قرمز به تهرانی ها ؛تردد در این ۹ بوستان ممنوع شد

هشدار قرمز به تهرانی ها ؛تردد در این ۹ بوستان ممنوع شد
هشدار قرمز به تهرانی ها ؛تردد در این ۹ بوستان ممنوع شد

اکوایران :‌در پی هشدار سیل در تهران تعطیلی ۹ بوستان و ممنوعیت تردد در دو رود دره شهر تهران در محدوده مناطق ۱، ۲، ۴، ۵ و ۲۲ شهر تهران اعلام شد.

 علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ممنوعیت و محدودیت تردد در برخی بوستان ها و رود دره های شمالی شهر تهران خبر داد و گفت: در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در نقاط شهر تهران جدی است، از این روی برای حفظ جان شهروندان با هماهنگی به عمل آمده با شهرداران مناطق برخی از بوستان ها که احتمال آسیب های جدی را داشتند برای فردا تعطیل اعلام شدند. 

وی اعلام کرد: بر همین اساس از تردد در رود دره های دربند و دارآباد ممانعت خواهد شد همچنین بوستان های نهج البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه ۴ و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه ۵ تعطیل هستند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران افزود: بوستان جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره و خرگوش دره و رود دره فرحزاد و رود دره کن و بوستان پلیس در محدوده منطقه ۴ نیز محدودیت تردد خواهند داشت.

وی همچنین از هماهنگی با استانداری تهران در این زمینه خبر داد از شهروندان خواست با توجه به شرایط جوی از تردد های غیر ضرور طی روز آتی به ویژه در بوستان ها و در کنار مسیل ها و در نقاطی که سازه های ناپایدار دارند خودداری کرده و در صورت ضرورت  ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
با نیم میلیارد کجای تهران خانه رهن کنیم؟+جدول قیمت 28 سپتامبر 2024

با نیم میلیارد کجای تهران خانه رهن کنیم؟+جدول قیمت

اکوایران: بررسی فایل‌های رهن و اجاره در پایتخت نشان می‌دهد که با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان می توانیم در شرق و مرکز تهران خانه ای بین ۴۰ تا ۱۰۰ متر رهن کامل کرد .

گلایه چمران از دیوان عدالت؛ حرف آخر درباره باغات را شورا می زند 28 سپتامبر 2024

گلایه چمران از دیوان عدالت؛ حرف آخر درباره باغات را شورا می زند

اکوایران :‌​در جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، مسئله حفظ باغات و درختان و فضای سبز پایتخت مورد بحث قرار گرفت.

آماده باش شهرداری در پی هشدار قرمز  هواشناسی 28 سپتامبر 2024

آماده باش شهرداری در پی هشدار قرمز هواشناسی

اکوایران :‌مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی نیروهای خدمات شهری در مناطق ۲۲گانه در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.