رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا: توانمندی نظامی ایران گزینه نظامی دشمنان را از روی میز برداشته است
رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا: توانمندی نظامی ایران گزینه نظامی دشمنان را از روی میز برداشته است

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: توان نظام جمهوری اسلامی در طول عمر انقلاب اسلامی تا اندازه‌ای بالا رفته است که کشورهای پیشرفته نیز امروز درخواست خرید محصولات ما را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، اجتماع بزرگ بسیجیان فاتحان بیت المقدس امروز سه شنبه ۷ آذر با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا و جمعی از مسئولان و بسیجیان در مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

سردار محمد شیرازی در این مراسم با اشاره به توان دفاعی کشورمان در سال‌های آغازین جنگ اظهار کرد: در سال ۵۸ با چند تن از ارتشیان محضر رهبر معظم انقلاب رسیدیم و نیروهای ارتش قطعه‌ای را به همراه داشتند و به ایشان گفتند موجودی این قطعه ما تمام شده است، ایشان گفتند در این شرایط این قطعه را به ما نمی‌دهند؛ باید خودمان تولید کنیم؛ این صحنه را فراموش نمی‌کنیم که وقتی این جمله مطرح شد، این جمع با تعجب سوال کردند ما بسازیم؟! این وضعیت یعنی ما باور اینکه می‌توانیم تولید کنیم را نداشتیم.

وی افزود: در دوران جنگ مردم با دست خالی پای کار آمدند و به لطف الهی توانستیم در جنگ پیروز شویم، در دوران جنگ ما حسرت یک موشک را داشتیم، ما بمباران می‌شدیم ولی امکان دفاع از خود را نداشتیم، بمباران می‌شدیم ولی امکان زدن هواپیماهای دشمن را نداشتیم، ما توان محدودی داشتیم ولی به لطف الهی بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی ما شاهد آن چنان توانمندی از جمله در بخش دفاعی هستیم که گزینه‌های نظامی دشمن از روی میز برداشته شد.

سردار محمد شیرازی ادامه داد: توان نظام جمهوری اسلامی در طول عمر انقلاب اسلامی تا اندازه‌ای بالا رفته است که کشورهای پیشرفته نیز امروز درخواست خرید محصولات ما را دارند؛ این نشان دهنده توانمندی و ظرفیت این مردم عزیز و توانمندی دین مبین اسلام است.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: این نگاه مقام معظم رهبری که همیشه می‌فرمایند من  از پیشرفت کارها راضی هستم ولی رضایت به وضعیت موجود نمیدهم باعث برکت کار ما در نظام اسلامی شده است؛ ما نیز هرچه پیش میرویم به وضع موجود راضی نمی‌شویم چرا که خداوند متعال ظرفیتی در انسان قرار داده که می تواند آسمان ها را فتح کند.

 وی در پایان با اشاره به موفقیت‌ها و تلاش‌های دولت سیزدهم تصریح کرد: امروز در این دولت انقلابی هم مشاهده می‌کنیم که حرکت‌های خوبی در حال انجام است و وزارت ارتباطات نیز از این حرکت‌ها مستثنی نیست.

سردار شیرازی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مراکز حضور دانشمندان در کشور است، گفت: دانشمندان برجسته‌ای در این وزارت‌خانه داریم و کارهای خوبی هم در این وزارت‌خانه در حال انجام است که برخی به ثمر نشسته است و برخی نیز در آینده طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نتیجه خواهد داد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]