طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد
طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد، گفت: جنگ فلسطین و اسرائیل جنگ شرافت انسانی و خباثت شیطانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: انقلاب ما تحول در افکار و دل‌ها و تربیت انسان‌های تراز اسلام هنر انقلاب و امام آن بود؛ بسیج مدرسه فداکاری و اخلاص و عشق به خدا و از خود گذشتگی در راه مردم و کشور اسلامی ماست.

وی افزود: بسیجی بودن منحصر در گروه و سلیقه‌ خاصی نیست و هر کسی که در راه خدمت خدا و مردم برای حفظ نظام اسلامی قدم برمی‌دارد بسیجی است؛ بسیج سازمانی فراگیر و داوطلبانه و مردمی است که برای مقابله با تهدیدات فرهنگی، نظامی، اقتصادی دشمن آماده خدمت است.

امام جمعه دماوند گفت: ایمان بسیجیان به خدا و روز قیامت آنها را برای هر گونه ایثاری مهیا کرده است؛ دفاع ۸ ساله بسیجیان از کشور مقابل تهاجم دشمن بعثی و خدمت همه جانبه به مردم در طول ۴۴ سال گذشته از افتخارات بسیج مردمی ماست که از تاریخ این کشور پاک نخواهد شد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: بسیجی هیچ‌گاه رهبر خود را تنها نمی‌گذارد و بسیجیان به وقت نیاز در صحنه حاضرند و رایگان به مردم و نظام خدمت می رسانند؛ بسیجی دشمن ظالم و یاور مظلوم است؛ بسیجی دشمن شناس و دشمن ستیز است و بسیجی با اشاره رهبر راه حق را در غبار فتنه‌ها گم نمی‌کند.

وی بیان کرد: خدمت به مردم در واکسیناسیون‌های بهداشتی فراگیر، خدمت به نظام در بحران‌های طبیعی ناشی از سیل و زلزله و محافظت از انقلاب در فتنه‌ها و اغتشاشات و دفاع از کشور در برابر تهاجم نظامی دشمن از افتخارات بسیج است و دست مهربان بسیجیان برای کمک به نیازمندان باز و مشت آهنین آنها برای درهم کوبیدن دشمنان آماده است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد، تصریح کرد: بسیج شدن حامیان انسانیت در دفاع از مردم مظلوم غزه، از برکات تفکر مقاومت و از ثمرات انقلاب اسلامی ماست؛ اگر امامان عزیز ما خمینی(ره) و خامنه‌ای(مدظله العالی) شعار حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم را سر نمی‌دادند، امروز شاهد این اجماع جهانی علیه مستکبرین نبودیم.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: مقاومت مردم مظلوم غزه و مخابره جنایات صهیونیست‌ها در قتل کودکان و زنان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی جهان، چنان مردم دنیا را علیه اسرائیل شورانده که آبرویی برای جبهه استکبار باقی نگذاشته است؛ امروز جنگ فلسطین و اسرائیل جنگ شرافت انسانی و خباثت شیطانی است.

وی تأکید کرد: عاقبت، خون مظلوم به شمشیر ظالم پیروز خواهد شد و انشاالله دشمنان بی‌رحم بشریت در دریای خون کودکان ستمدیده غرق خواهند شد؛ غزه مدرسه صبر و شکر است که در آنجا مردم در درس اعتماد به خدا و جهاد تا پیروزی نمره قبولی گرفتند.

امام جمعه دماوند گفت: مردم جهان اما در این میدان مبارزه با شیطان‌های پلید، اهالی غزه را تنها نگذاشتند و فریاد آنها شدند بر سر حامیان اسرائیل؛ با اینکه تظاهرات در فرانسه ممنوع و پوشیدن چفیه فلسطینی در آلمان ممنوع و اهتزاز پرچم فلسطین در انگلیس جرم است، اما مردم همین کشورها رسالت انسان دوستانه خود را رها نکرده‌اند و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: کشتار غیرنظامیان برای رژیم صهیونیستی، دستاوردی جز نفرت جهانی علیه آنها نداشته و نخواهد داشت و رژیم کودک‌کش به دلیل عدم موفقیت در آزادسازی اسرای خود عاقبت مجبور به آتش بس موقت و تبادل اسرا شده است و این یعنی قبول شکست.

وی بیان کرد: سران رژیم غاصب قبلا گفته بودند که اسرای آنها باید بدون قید و شرط آزاد شوند، اما اکنون با قید و شرط، تبادل اسرا و موافقت با ورود صدها کامیون کمک به مردم غزه موافقت کرده است و این یعنی عقب نشینی و یک روزنامه صهیونیست نوشته اسرائیل از درایت و فراصت یحیی سنوار ( رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه) چیزی نیاموخته است، او هفتم اکتبر ما را فریب داد و امروز هم طرح خود را هرگونه که می‌خواهد پیش می‌برد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]