یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 135038
  • 29 سپتامبر 2024 - 10:32
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

۳ نقطه برای گورستان جدبد تهران نهایی شد

۳ نقطه برای گورستان جدبد تهران نهایی شد
۳ نقطه برای گورستان جدبد تهران نهایی شد

اکوایران:رییس شورای شهر تهران گفت:آرامستان‌ها در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب پیش‌بینی شده و برای دو فضای دیگر باید پیوست ترافیکی ارائه شود.

 مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک ساعت از جلسه قبل خود را به آرامستان‌های تهران اختصاص دادیم که به تصویب رسید تا مکان‌های انتخاب شده هرچه سریعتر مورد پیگیری قرار بگیرد تا کمبود بهشت زهرا جبران شود، اظهار کرد: شرایط بودجه و اعتبار و همچنین قیمت‌گذاری غرف در میادین تره‌بار هم امروز بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای آرامستان مشخص شده و قرار بر این است که در اصلاحیه بودجه لحاظ شود، گفت: آرامستان‌ها در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب پیش‌بینی شده و برای دو فضای دیگر باید پیوست ترافیکی ارائه شود. بعد از تصویب این مصوبه اقدامات لازم انجام خواهد شد و به دلیل این که در حین خریداری بود به صورت محرمانه بررسی شد.

چمران با بیان اینکه اگر وزارت نفت ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نکند کسی نمی‌تواند تاکسی بخرد، یادآور شد: در این صورت مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد؛ البته این مبلغ را می‌دهند اما پس از پیمایش. راننده تاکسی نمی‌تواند این رقم را بپردازد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: وزارت صمت باید راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ را نیز پیگیری کند تا سریعتر این کمبود برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه تعمیر پله های برقی پل‌ها باید سریع انجام شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوبی توسط معاونت فنی و عمرانی صورت گرفته اما هنوز انتظارات براورده نشده است.

چمران با بیان اینکه هشدارها برای بارندگی داده شده بود و همه‌جا لایروبی شده بود و آمادگی وجود داشت، خاطرنشان کرد: ستاد بحران تمام نقاط آب گرفتگی را به شهرداری‌های مناطق اعلام کرده بود. البته اگر باران رگباری باشد نمی‌توان از آب گرفتگی جلوگیری کرد. آب‌گرفتگی‌های دیروز سطحی بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
این خانه ها در تهران ازخانه لیونل مسی گران تر هستند+جدول 29 سپتامبر 2024

این خانه ها در تهران ازخانه لیونل مسی گران تر هستند+جدول

اکوایران: رزش خانه لیونل مسی در فلوریدای‌جنوبی آمریکا با ۹۰۰ متر فضای نشیمن، ۸ اتاق خواب، ۹ حمام، استخر، سونا، مناظر دیدنی و یک اتاق استراحت ۱۵۰ متری با احتساب دلار ۵۰ هزار تومانی، ۵۰۰ میلیارد تومان است.

تصمیم گیری در خصوص گورستان جدید پشت درهای بسته 29 سپتامبر 2024

تصمیم گیری در خصوص گورستان جدید پشت درهای بسته

اعضای شورای شهر تهران درحال بررسی زمین های پیشنهادی جهت احداث آرامستانهای جدید پایتخت هستند.

زمان آغاز توزیع گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار 29 سپتامبر 2024

زمان آغاز توزیع گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت:توزیع گوشت تنظیم بازاری در سطح میادین میوه و تره‌بار از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و میادین از حدود ساعت ۸ تا ۹ صبح اقدام به توزیع آن می‌کنند؛ البته در برخی از میادین این کار حوالی ساعت ۱۲ صورت می‌گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.