چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 136236
  • 02 اکتبر 2024 - 16:32
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

عبور تهران از بحران قبر

رئیس شورای شهر تهران مدعی بود دلیل محرمانگی این جلسه، مشکلاتی است که ممکن است در جریان خرید این زمین‌ها ایجاد شود؛ در‌حالی‌که زمین‌های انتخاب‌شده دولتی و یکی از زمین‌ها هم در اختیار اوقاف است. سه نقطه برای احداث آرامستان جدید پیشنهاد شده است . مهدی پیرهادی  رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای […]

رئیس شورای شهر تهران مدعی بود دلیل محرمانگی این جلسه، مشکلاتی است که ممکن است در جریان خرید این زمین‌ها ایجاد شود؛ در‌حالی‌که زمین‌های انتخاب‌شده دولتی و یکی از زمین‌ها هم در اختیار اوقاف است.

سه نقطه برای احداث آرامستان جدید پیشنهاد شده است . مهدی پیرهادی  رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص موقعیت جغرافیایی سه نقطه تصویب‌شده برای احداث آرامستان‌های جدید گفته است: پهنه جنوب: اراضی کلاغائیه به مساحت ۳۰۰ هکتار در حریم منطقه ۲۰ شهرداری تهران، پهنه جنوب شرق: اراضی تقاطع بزرگراه امام رضا(ع) به مساحت ۲۰۰ هکتار در حریم منطقه ۱۵ شهرداری تهران (تملک اراضی اوقاف)، پهنه جنوب غرب: اراضی واقع در جاده ساوه به مساحت ۲۰۰ هکتار (تملک اراضی موقوفه).

محمدجواد تاجیک؛ مدیرعامل بهشت زهرا(س) درباره این که گفته می‌شود ممکن است ظرفیت بهشت زهرا برای دفن قبل از پایان سال ۱۴۰۳ به پایان برسد به اکو ایران می‌گوید :‌ با تصویب لایحه آرامستان جدید از بحران دفن عبور کرده‌ایم و جای نگرانی نیست و تا پایان سال آرامستان جدید تهران آماده‌سازی می‌شود . او تاکید دارد که ظرفیت دفن برای کسانی که در بهشت زهرا قبری ندارند تا پایان امسال تمام می‌شود امابا مصوبه جدید نگرانی نداریم .

اومی گوید: ۱+۴ زمین برای آرامستان جدید تهران پیشنهاد شده بود که ۴ زمین برای آرامستان‌های عمومی و یک زمین برای زمان‌های بحرانی که با ۱+۲ زمین موافقت شد؛ یعنی دو مکان برای احداث آرامستان  عمومی و یک زمین هم برای زمان‌های بحرانی .

تاجیک درخصوص موقوفی بودن یکی از زمین های نهایی شده هم گفت اوقاف اعلام کرده این زمین مشکلی برای دفن ندارد واز نظرشرعی مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار اجاره آرام گرفت؛ لیست آپارتمان‌هایی که با ۵۰۰میلیون تومان می‌توانید رهن کنید 02 اکتبر 2024

بازار اجاره آرام گرفت؛ لیست آپارتمان‌هایی که با ۵۰۰میلیون تومان می‌توانید رهن کنید

اکوایران: با ۵۰۰ میلیون تومان می توان در تهران خانه ای با متراژ بالای ۸۰متر هم رهن کرد به شرط آن که نه قدمت بنا مهم باشد و نه امکاناتی مانند پارکینگ و آسانسور .

02 اکتبر 2024

گزارش سفر زاکانی به سوریه قرائت شد

وی افزود: گزارش سفر به سوریه نیز توسط شهردار ارائه خواهد شد و تصمیم گرفتیم پاسخ به سوال به دلیل شرایط عمومی امروز، در فرصتی دیگر ارائه شود. باید برای این موضوع شرایط کشور را در نظر بگیریم.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ […]

02 اکتبر 2024

یک فوریت نامگذاری معبری در تهران به نام سید حسن نصرالله تصویب شد

مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورا و در جریان بررسی یک فوریت انتخاب یک معبر به نامه شهید سید حسن نصرالله گفت : شاهد این هستیم برخی افراد نادان در رسانه ها با حمله به نهادهای مقدس، فرماندهان ارشد نظامی حرف‌هایی در فضای مجازی […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.