شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 140407
  • 19 اکتبر 2024 - 10:33
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

۲ منبع اصلی پر شدن دخل شهرداری‌ها

در این پژوهش تاکید شده درآمدهای حاصل از عوارض ارزش افزوده و درآمدهای ناشی از عوارض توسعه شهر مهم ترین بخش از منابع شهرداری ها را تشکیل می‌دهند چرا با  وجود تلاش ها همچنان سهم درآمدهای پایدار در دخل شهرداری ها پایین است؟  حمید رضا صارمی معاون شهردار تهران معتقد است: عوارض شهرداری ها از […]

در این پژوهش تاکید شده درآمدهای حاصل از عوارض ارزش افزوده و درآمدهای ناشی از عوارض توسعه شهر مهم ترین بخش از منابع شهرداری ها را تشکیل می‌دهند چرا با  وجود تلاش ها همچنان سهم درآمدهای پایدار در دخل شهرداری ها پایین است؟ 

حمید رضا صارمی معاون شهردار تهران معتقد است: عوارض شهرداری ها از محل صدور پروانه و آرای کمیسیون ماده ۵ از مصادیق درآمدهای پایدار است و باید در تعاریف درآمد پایدار تجدید نظر شود .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
این ۳ ماه تهرانی ها آلودترین هوا را تنفس می کنند 19 اکتبر 2024

این ۳ ماه تهرانی ها آلودترین هوا را تنفس می کنند

اکوایران :‌رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:آبان،آذر و دی پرترافیک‌ترین و آلوده‌ترین ماه‌های سال است و تمام استراتژی شهرداری تهران توسعه ناوگان حمل و نقل پاک و استفاده از مشوق هایی در راستای کاهش استفاده از خودروی شخصی در این سه ماه به ویژه در ساعات پیک است.

ثروت نادیده شهرداری تهران؛این ۳ محله برخوردارترین در پایتخت هستند 19 اکتبر 2024

ثروت نادیده شهرداری تهران؛این ۳ محله برخوردارترین در پایتخت هستند

اکوایران:‌شهرک قدس (غرب)، جماران و هفت حوض نارمک به ترتیب «برخوردارترین »محلات شهر تهران و سلیمانی، تیموری، هاشم آباد و کوهسار محلات «توسعه نیافته و نیازمند مداخله » شهر تهران هستند.

18 اکتبر 2024

۱۴ آسیب سراهای محله از نگاه بال پژوهشی مجلس

اما آیا فعالیت سراهای محله در راستای اهدافی است که برایشان تعریف شده بود؟ مرکز پژوهش‌های مجلس به تازگی در گزارشی از ۱۴ آسیب ساختاری، زمینه‌ای و رفتاری سراهای محله رونمایی کرده است. نتایج این گزارش تاکید می‌کند که ادامه فعالیت سرای محلات تهران منوط به طراحی الگویی مناسب و اثربخش برای آنهاست. استفاده نادرست […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.