سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 141484
  • 22 اکتبر 2024 - 10:32
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بهار مستاجران از راه رسید؛ افزایش فایل های سبز دربازار اجاره

بهار مستاجران از راه رسید؛ افزایش فایل های سبز دربازار اجاره
بهار مستاجران از راه رسید؛ افزایش فایل های سبز دربازار اجاره

اکوایران: نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به ریزش ۴ درصدی اجاره‌بها در ماه گذشته، از افزایش تعداد فایل‌های اجاره و فایل‌های ارزان‌ نسبت به تابستان خبر داد.

به گزارش اکوایران، داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک می‌گوید: هرساله مهرماه با ریزش قابل توجه اجاره‌بها همراه است و مالکین به دلیل خروج از پیک فصل اجاره(تابستان)،برای آن که  واحدشان خالی نماند از قیمت های قبلی خود عقب نشینی می کنند . 

او همچنین با اشاره به ریزش ۴ درصدی اجاره‌بها در ماه گذشته، از افزایش تعداد فایل‌های اجاره و فایل‌های ارزان‌ نسبت به تابستان خبر داد.

بیگی‌نژاد در ادامه گفت: این موضوع را نیز باید در نظر داشت که در نوع خدمات‌رسانی مشاوران املاک تفاوت‌هایی ایجاد شده است. این تفاوت‌ها شامل اینکه مشاوران با کدام سامانه و با چه کیفیتی به مردم خدمات می‌دهند، می‌شود. این مسئله موجب اختلال در تمرکز مشاوران در حوزه کاری‌شان شده  ؛ اکنون آن‌ها نمی‌دانند در کدام سامانه و با چه ترتیبی، چه در حوزه فروش و چه در حوزه اجاره، به مراجعه‌کنندگان خدمات‌رسانی کنند.

در بلوار فردوس شرق، آپارتمانی ۱۰۰ متری و ۲۴ سال ساخت، با ۶۰۰ میلیون رهن و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

در شهرک اکباتان، برای واحدی ۱۴۰ متری و ۳۰ سال ساخت،۹۰۰ میلیون رهن و ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه و در محله گابرگ غربی، برای واحدی ۱۱۰ متری و ۲۱ سال ساخت، ۲۰۰ میلیون رهن و ۲۰ میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

3455

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
مهلت ۱۰ روز قانونی طرح سوال از شهردار رعایت نمی شود؛زاکانی آماده پاسخگویی است 22 اکتبر 2024

مهلت ۱۰ روز قانونی طرح سوال از شهردار رعایت نمی شود؛زاکانی آماده پاسخگویی است

رییس شورای شهر تهران در خصوص اعتراض هواشناسی به ساخت ۳ برج ۲۵ طبقه در حریم تجهیزات مرکز ژیو فیزیک گفت:با دانشگاه تهران در این باره صحبت کردیم که گفتند مدت‌هاست درگیر این بحث هستیم. اگر اینطور باشد دیکر ایستگاه‌های سایر کشور هم نباید کار کنند. به هر حال نامه ژئو فیزیک را به دانشگاه تهران فرستادیم تا جوابشان را بدهند.

22 اکتبر 2024

صف شلوغ فروش ملک برای مهاجرت

این‌ آگهی‌ها، خانه کلنگی و نوساز، ویلا، واحدهای تجاری، اداری و حتی زمین و امتیاز پیش‌فروش را شامل می‌شوند و برخی از آنها به صورت مبله به فروش می‌روند؛ بنابراین صرفا به واحدهای مسکونی اختصاص ندارند. به نظر می‌رسد که اغلب این واحدها در شمال تهران و منطقه یک قرار دارند محله‌هایی مانند نیاوران، امانیه […]

توضیحات مدیرکل راه‌ و شهرسازی تهران درباره معافیت مالیاتی برخی از صاحب‌خانه‌ها 21 اکتبر 2024

توضیحات مدیرکل راه‌ و شهرسازی تهران درباره معافیت مالیاتی برخی از صاحب‌خانه‌ها

اکوایران: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، آخرین وضعیت معافیت از پرداخت مالیات بر خانه‌های خالی را تشریح کرد که بر اساس آن موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.