دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 142983
  • 27 اکتبر 2024 - 22:32
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

اعلام شرایط جدید پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها

اعلام شرایط جدید پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها
اعلام شرایط جدید پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها

اکوایران؛، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای شرایط پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها را اعلام و اولویت بندی پرداخت این تسهیلات به واجدین شرایط را مشخص کرد.

به گزارش اکوایران، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای جدید، شرایط وام ودیعه مسکن برای مجردها و اولویت‌بندی پرداخت این تسهیلات به واجدین شرایط را اعلام کرد.

بر اساس این بخشنامه، افراد مجرد برای دریافت وام باید شرایط سنی خاصی را داشته باشند: زنان باید بالای ۳۵ سال و مردان باید بالای ۴۵ سال سن داشته باشند. در این راستا، اولویت‌بندی متقاضیان وام ودیعه مسکن بر اساس مصوبات هیأت وزیران انجام می‌شود. بانک‌های عامل موظفند که تسهیلات را به ترتیب اولویت به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر، زوج‌های جوان و خانوارهای دهک‌های پایین درآمدی اعطا کنند.

مبالغ تسهیلات ودیعه مسکن نیز به‌صورت زیر تعیین شده است:

۲۰۰ میلیون تومان در تهران، ۱۵۰ میلیون تومان در مراکز استان‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان در سایر شهرها و ۴۰ میلیون تومان در روستاها. همچنین، سود این تسهیلات ۲۳ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۵ سال تعیین شده است.

14030806114329457312910410

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
جزییات گزارش حسابرسی ۳ شرکت شهرداری تهران 27 اکتبر 2024

جزییات گزارش حسابرسی ۳ شرکت شهرداری تهران

گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عملکرد مالی شرکت کنترل ترافیک تهران در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و بندهای تکلیفی آن به تأیید اعضا رسید.

جزییات واژگونی اتوبوس در میدان شهدا ؛ یک نفر جان باخت 27 اکتبر 2024

جزییات واژگونی اتوبوس در میدان شهدا ؛ یک نفر جان باخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس با ۳ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت در میدان شهدا تهران خبر داد.

۸۳ هزار دلار مطالبه خاکریز آب از یک بانک/دلیل زیان انباشه  شرکت 27 اکتبر 2024

۸۳ هزار دلار مطالبه خاکریز آب از یک بانک/دلیل زیان انباشه شرکت

گزارش حسابرسی شرکت خاکریز آب برای سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نکات و انتقاداتی را در خصوص این گزارش و تکالیف مقرر بر عهده شرکت مطرح کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.