مجله «صدی الحسین» برای کودکان و نوجوانان عرب‌زبان منتشر شد
مجله «صدی الحسین» برای کودکان و نوجوانان عرب‌زبان منتشر شد

مدیر مسئول مجله کیهان بچه‌ها از تولید و انتشار مجله «صدی الحسین» به زبان عربی و برای کودکان و نوجوانان عرب زبان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین در کشور عراق و سرزمین کربلا، بویژه کودکان و نوجوانان عراقی خبر داد.

محمد حسین صلواتیان مدیر مسئول مجله کیهان بچه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران از تولید و انتشار مجله «صدی الحسین» به زبان عربی و برای کودکان و نوجوانان عرب زبان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین در کشور عراق و سرزمین کربلا، بویژه کودکان و نوجوانان عراقی خبر داد و اظهار کرد: این مجله ۵٢ صفحه‌ای است که به عنوان هدیه فرهنگی تقدیم مخاطبان، خصوصا کودکان و نوجوانان عرب‌زبان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین می‌شود. 

وی گفت: تولید این مجله حاصل همکاری تحریریه مجله کیهان بچه‌ها، پاتوق هنر و مجلات مهدی وابسطه به حزب‌الله لبنان می‌باشد. 

مدیر مسئول کیهان‌بچه‌ها در خصوص محتوای مجله افزود: محتوای این مجله از موضوعات متنوعی در قالب‌های هنری، داستان، شعر، پی‌نما، سرگرمی، دلنوشته و تصویرسازی‌های تصویرسازان ایرانی، لبنانی و عکس‌های زیبا تشکیل شده است. 

صلواتیان در ادامه تاکید کرد: هر نهاد، ارگان، موسسه و یا متولی فرهنگی که بخواهد می‌تواند به‌طور رایگان با دریافت فایل اصلی، هر تعداد شمارگان از این مجله را با نام و نشان خود به چاپ رسانیده و به عنوان یک کار فرهنگی توزیع کند.

وی در پایان گفت: افراد و مراکز فرهنگی برای دریافت فایل اصلی مجله می‌توانند از طریق کانال ارتباطی در پیام‌رسان‌های ایتا تلگرام به نشانی @keyhanbacheha درخواست خود را اعلام و فایل اصلی را دریافت کنند. 

لازم به ذکر است سال گذشته نیز شماره اول مجله صدی‌الحسین به زبان عربی و با همکاری مجلات مهدی حزب‌الله لبنان تولید و در اربعین حسینی توزیع شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود. 

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]