هشدار مدیریت بحران: تهرانی‌ها از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
هشدار مدیریت بحران: تهرانی‌ها از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اعلام هشدار زرد هواشناسی گفت: توصیه اکید مدیریت بحران عدم اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و عدم استقرار افراد در مناطق مرتفع و ایمن‌سازی داربست‌ها و ساختمان‌های بلند و بناهای نیمه کاره است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه پنجم مهرماه شاهد وقوع رگبار باران، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وقوع سامانه مورد انتظار برای نیمه‌شمالی به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرقی استان تهران پیش‌بینی شده است، گفت: طبق این پیش‌بینی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد که در این خصوص به ساکنان مناطق مذکور هشدار می‌دهیم که از اتراق، تردد و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه بر اساس هشدار هواشناسی وزش باد شدید موقتی در این مناطق پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: توصیه اکید مدیریت بحران به کوهنوردان احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم استقرار افراد در مناطق مرتفع و ایمن‌سازی داربست‌ها و ساختمان‌های بلند و بناهای نیمه کاره است.

یزدی‌مهر در ادامه از ابلاغ هشدار زرد به همه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان خبر داد و افزود: تمامی دستگاه‌ها در آماده باش کامل خواهند بود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]