شما با استفاده از انواع هدیه‌های تبلیغاتی مدیران به خصوص هدایای دیجیتال که امروزه کاربرد زیادی هم دارند، قادر خواهید بود که نظر یک مدیر را جلب کنید و برای همکاری بهتر و پایدارتر از این مدیر کمک بگیرید.

هدایای مدیریتی کاربردی یکی از موثرترین هدایایی هستند که برای بازاریابی کاربرد دارند. هدایای مدیریتی نوعی از هدایای تبلیغاتی هستند که عموما برای مدیران و افراد منصب دار در یک سازمان تهیه می‌شوند.‌ با توجه به ارزشی که جایگاه این افراد دارد، پس باید هدیه‌ای فاخر و مناسب طراحی و خریداری شود.

شما با استفاده از انواع هدیه‌های تبلیغاتی مدیران به خصوص هدایای دیجیتال که امروزه کاربرد زیادی هم دارند، قادر خواهید بود که نظر یک مدیر را جلب کنید و برای همکاری بهتر و پایدارتر از این مدیر کمک بگیرید. این هدایا باعث برتر شدن برند شما نسبت به رقیبانتان می‌شوند و نام برندتان را ماندگار می‌کنند.

هدایای مدیریتی به عنوان یکی از اثرگذارترین و موفق‌ترین روش‌های بازاریابی در سراسر جهان به حساب می‌آید. در این بین هدایای تبلیغاتی مدیریتی که با ظرافت‌های برندینگ برای شما طراحی می‌کند از اهمیتی ویژه‌ای برخوردار هستند.آنچه که در تهیه ست هدیه مدیریتی باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که این هدایا لوکس، شیک، زیبا، کاربردی و باکیفیت باشند. در ادامه می‌خواهیم به معرفی برخی از برترین هدایای کاربردی برای منصب مدیریت اشاره کنیم.

انواع هدایای مدیریتی لوکس

همه ما می‌دانیم که با گسترش اینترنت و ایجاد تکنولوژی‌های جدید، هر مدیری به ابزارها و تجهیزات هوشمند نیاز دارد. ‌شما نیز می‌توانید از این فرصت ویژه استفاده کنید و از هدایای دیجیتال به عنوان یک هدیه تبلیغاتی لوکس بهره بگیرید.

هدایای-مدیریتی

این هدیه باید در نگاه اول جذاب به نظر برسد و از نظر کاربرد نیز عملکردی خوب داشته باشد. تنها در این صورت است که می‌تواند یک مدیر را تحت شعاع قرار دهد و نظرات مدیر را هم راستا با نظرات شما کند‌. این یعنی پیشرفت یک برند! برخی از مهم‌ترین هدایای دیجیتال که برای منصب مدیریت بسیار مناسب است، عبارتند از:

پایه نگهدارنده فلزی لپ تاپ ۷۱۹phl۱۱۴۵:

پایه نگهدارنده لپ تاپ یکی از بهترین هدایای مدیریتی کاربردی است که می‌تواند در امور روزانه مدیر کاربرد داشته باشد. این پایه کاملا مقاوم است و بدون این که لغزش داشته باشد، لپ تاپ را نگه می‌دارد. شما می‌توانید در پک هدایای دیجیتال از این پایه استفاده کنید.

کابل تبدیل ۷۱۹pck001:

هر مدیری قطعا به کابل تبدیل نیاز خواهد داشت تا بتواند وارد سیستم شود و از سیستم برای انجام انور کاری خود استفاده نماید. این کابل می‌تواند با انواع گوشی و لپ تاپ و تبلت سازگاری داشته باشد.

ساعت هوشمند ۷۱۹pws04:

از دیگر ابزارهای هوشمندی که به عنوان یک هدیه لوکس و خاص طرفداران زیادی دارد، ساعت هوشمند است. ساعت‌های هوشمند در انواع مختلف و رنگ بندی گوناگون تهیه شده و برای مدیران خانم و آقا مناسب هستند.

جارو شارژی ۷۱۹h۷۷۶:

این مدل از جارو شارژی یکی از جاروهای قدرتمند است که برای تمیز کردن فضاهای مدیریتی انتخابی مناسب به شمار می‌آید. این جارو دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر است و با توان ۶۵ وات به تمیز کردن محیط می‌پردازد‌. این جارو شارژی مقاومت بالایی دارد و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

اگر در حجم عمده این محصول را از https://hesehaftom.com خریداری کنید، می‌توانید قیمت آن را به مراتب کاهش دهید.

هدایای-مدیریتی۱

پاور بانک وایرلس ۷۰۶tp867w:

از دیگر هدایایی که در زمره هدایای مدیریتی کاربردی قرار می‌گیرد، پاور بانک وایرلس ۷۰۶tp867w است. این محصول با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر می‌تواند تلفن‌های همراه یا هر دستگاه شارژی دیگری را با کمک کابل شارژ کند. شما می‌توانید این هدیه تبلیغاتی خاص را در رنگ‌های مشکی و سفید خریداری نمایید.

فلش مموری FM101:

هر مدیری از همان زمانی که در منصب مدیریت قرار می‌گیرد، باید اطلاعاتی را ذخیره کند و نگه دارد. با استفاده از یک فلش می‌توان تمامی اطلاعات مهم را ذخیره سازی کرد.

این نوع از فلش افزون بر این که از طراحی ظاهری خوبی برخوردار است، مقاوم بوده و از ۱۶ گیگابایت حجم برای انتقال داده استفاده می‌کند. از این رو می‌توان بر روی هر سیستم کامپیوتری آن را به کار بست.

هدست گردنی ۷۰۵۳۳۳۵:

به جرئت می‌توانیم بگوییم که هدست گردنی ۷۰۵۳۳۳۵ یکی از جذاب‌ترین هدایای دیجیتال است که در مدل ایرفون طراحی شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. شما می‌توانید نام برند را روی این هدست حک کنید. از آن به عنوان هدایای مدیریتی کاربردی استفاده نمایید.

نگهدارنده موبایل ۷۱۹۱۲۲۰:

این محصول، محصولی شیک و کلاسیک است و می‌تواند از موبایل محافظت کند. زمانی که نیاز باشد از موبایل در تایم طولانی استفاده شود، این جاکارتی و جاموبایلی قطعا به کار خواهد آمد. پس وجود آن روی میز هر مدیر یکی از واجبات است.

هدایای مدیریتی کاربردی، مناسب‌ترین هدیه برای مدیران

به طور کلی هدیه دادن و هدیه گرفتن می‌تواند حس خوبی را ایجاد کند. فرقی ندارد که یک فرد مدیر می‌خواهد هدیه دریافت کند یا کارمند؛ در هر صورت این فرد نسبت به برندی که از آن هدیه دریافت کرده است حس خوبی پیدا خواهد کرد.

استفاده از هدایای مدیریتی کاربردی سبب می‌شود که روحیه و انگیزه مدیران افزایش پیدا کند و ارتباطات یک برند با یک مدیر تحکیم شود. برای این که شما حس وفاداری یک مدیر را جلب کنید و به او احساس ارزشمند بودن را بدهید، باید از هدایای دیجیتال تبلیغاتی و لوکس استفاده نمایید.

هدایای-مدیریتی۲

اگر صاحب یک کسب و کار خاص هستید و به تازگی متوجه شده‌اید که عملکرد سازمان رو به زوال رفته است، برای این که تقویت عملکرد مدیر اتفاق بیفتد و روحیه این مدیر بهتر شود، استفاده از هدایای مدیریتی پیشنهاد می‌شود. حس هفتم اینجاست تا برترین، لوکس‌ترین و خلاقانه‌ترین هدایای مدیریتی دیجیتال را در بسته‌ بندی شکیل و کیفیتی عالی به شما ارائه کند.

خرید هدایای دیجیتال باکیفیت و ارزان قیمت برای مدیران

اگر شما نیز فکر می‌کنید که کسب و کارتان به رشد دادن نیاز دارد و به فکر خرید یک هدیه فاخر هستید، در گام اول باید به دنبال یک فروشگاه معتبر و منصف باشید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی با تکیه بر جلب رضایت مشتریان خود و با هدف افزایش وفاداری مشتریان یک برند در تلاش است که بهترین و شکیل‌ترین هدایای خلاقانه خود را در انواع مختلف به مشتریان عرضه کند.

شما با استفاده از هدایای لوکسی که این مرکز فروش به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رساند، می‌توانید احساس ارزشمند بودن را به یک مدیر القا کنید و این مدیر را برای همکاری بهتر با برندتان مهیا نمایید.

در این صورت هم مدیر به منفعت خواهد رسید و هم برند شما رشد پیدا خواهد کرد. جهت انتخاب و سفارشی سازی این هدایا می‌توانید همین حالا از وب سایت حس هفتم دیدن کنید و به راحتی و با چند کلیک ساده هدایای مدیریتی کاربردی را خریداری نمایید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]