۷۰ میلیون تومان فقط برای ۹ روز سفر به تایلند + لیست قیمت تورهای تایلند
۷۰ میلیون تومان فقط برای ۹ روز سفر به تایلند + لیست قیمت تورهای تایلند

​بررسی هزینه های تور مسافرتی پاتایا ویژه شهریور ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

مهمان‌نوازی تایلندی‌ها در اینجا هم حرف اول را میزند. با توجه به این گفته‌ها، حتما متوجه شده‌اید که چرا هر گردشگری برای تور مسافرتی پاتایا سر از پا نمی‌شناسد.

با چنگال غذا نخورید

 این یکی از نکات سفر به کشور تایند است. اگرچه ما در کشور خودمان هم با قاشق غذا می خوریم اما به خوردن بعضی غذاها با چنگال هم عادت دارید ولی برای تایلندی ها این کار امری بی ادبانه است و باید همیشه با قاشق غذا خورد. اگر آن ها برای خودن انواع نودل از چاپ استیک استفاده می کنند اما در رستوران ها معمولا به جز قاشق چنگگل وسیله دیگری آورده نمی شود.

در مورد پادشاه تایلند اظهارنظر نکنید

از دیگر نکات سفر به کشور تایلند آن است که بدانید مردم این کشور احترام و علاقه زیادی به پادشاه حال حاضر و قبلی خود دارند و بهتر است هرگز درباره پادشاه صحبت نکنیدو هرگونه بی احترامی به این اشخاص ممکن است باعث زندانی شدنتان شود. حتی اگر صحبت از خاندان سلطنتی به میان آمد هم بهتر است چند جمله مثبت درباره آنان بگویید و صبر کنید تا موضوع بحث عوض شود.

در این امکان با کفش نروید

نکات سفر به کشور تایلند آن است که درر بازدید از بناهای مذهبی دقت کنید که سایرین کفش هایشان را در آورده اند یا نه. اگر کفش نداشتند شما هم کفش هایتان را در آورید.

آب شیر را ننوشید

ممکن است آب لوله کشی آلوده باشد بنابر این همیشه از بطری های آب استفاده کنید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی پاتایا، برای ۸ روز سفر رفت و برگشت هوایی به پاتایا و اقامت در هتلAmari Pattaya  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۴۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۷۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتلRoyal Cliff Beach برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۴۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۶۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]