دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 143006
  • 27 اکتبر 2024 - 22:34
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

جزییات واژگونی اتوبوس در میدان شهدا ؛ یک نفر جان باخت

جزییات واژگونی اتوبوس در میدان شهدا ؛ یک نفر جان باخت
جزییات واژگونی اتوبوس در میدان شهدا ؛ یک نفر جان باخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس با ۳ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت در میدان شهدا تهران خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: ساعت ۱۵:۰۶ حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در میدان شهدا به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: سه ایستگاه آتش‌نشانی طی چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و آتش‌نشانان مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد، به دلیل نقص فنی، با چهار دستگاه موتورسیکلت و ۳ خودرو به شدت تصادف کرده است و ۶ نفر از سرنشینان خودرو و موتورسیکلت‌ها درگیر این حادثه بودند.

ملکی افزود: در پی این حادثه، یک نفر جان باخت و پنج نفر مصدوم‌شده حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. در ادامه نیز محل ایمن‌سازی و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

همچنین بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حوالی ساعت ۱۵ امروز ۶ آبان ماه یک دستگاه اتوبوس متعلق به شرکت سیر و رفاه کاسپین که از شرکت‌های خصوصی دارای مجوز و همکار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران می‌باشد با ۳ خودرو و سه موتورسیکلت تصادف کرد و بر اثر این حادثه یک نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شده‌اند.

بنابراین گزارش، اتوبوس مذکور دارای معاینه فنی است . ابعاد و دلایل حادثه در حال بررسی از سوی کارشناسان است.

شروین تبریزی؛ سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران، هم با اشاره به وقوع تصادف در میدان شهدای تهران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۱۲ امروز، در میدان شهدا و ابتدای خیابان مجاهدین، حادثه تصادف اتوبوس با چند خودرو و عابر پیاده به اورژانس استان تهران اعلام شد.

وی گفت: در پی این حادثه، ۶  دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شده‌اند. این حادثه تا این لحظه یک نفر فوتی و ۶ نفر زخمی برجای گذاشته است.

سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ  هم درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی در مسیر غرب به شرق خیابان مجاهدین اسلام قبل از میدان شهدا در حال حرکت بوده که ابتدا با یک خودروی پراید برخورد کرده و راننده کنترل وسیله نقلیه را از دست می دهد.

وی افزود: به همین جهت در ادامه با سه دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت و چهار دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان برخورد می کند. سپس این اتوبوس به رفیوژ وسط خیابان برخورد کرده و متوقف می شود.

مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: متاسفانه این حادثه یک کشته و ۸ نفر زخمی برجای گذاشت که حال یک نفر از مجروحان وخیم است.

وی با اشاره به علت حادثه گفت: علت این حادثه در دست بررسی است اما به نظر می رسد نقص فنی در این حادثه نقش داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
جزییات گزارش حسابرسی ۳ شرکت شهرداری تهران 27 اکتبر 2024

جزییات گزارش حسابرسی ۳ شرکت شهرداری تهران

گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عملکرد مالی شرکت کنترل ترافیک تهران در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و بندهای تکلیفی آن به تأیید اعضا رسید.

۸۳ هزار دلار مطالبه خاکریز آب از یک بانک/دلیل زیان انباشه  شرکت 27 اکتبر 2024

۸۳ هزار دلار مطالبه خاکریز آب از یک بانک/دلیل زیان انباشه شرکت

گزارش حسابرسی شرکت خاکریز آب برای سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نکات و انتقاداتی را در خصوص این گزارش و تکالیف مقرر بر عهده شرکت مطرح کردند.

وقوع ۲۵ درصد تصادفات در ساعات ۱۶ تا ۲۰ 27 اکتبر 2024

وقوع ۲۵ درصد تصادفات در ساعات ۱۶ تا ۲۰

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام آخرین آمار از تلفات تصادفات شش‌ماهه نخست سال جاری (۱۴۰۳)، اظهار کرد: با وجود کاهش ۶۱۸ نفری تلفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، متأسفانه همچنان ۱۰ هزار و ۹۷ نفر در این مدت در اثر تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری جان باخته‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.