طرح‌های تشدید نظارت بر بازار استان سمنان اجرایی می شود | مقابله با گرانفروشی
طرح‌های تشدید نظارت بر بازار استان سمنان اجرایی می شود | مقابله با گرانفروشی

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از تشدید طرح‌های نظارت بر بازارهای استان خبر داد و گفت: مقابله با گرانفروشی هدف و محور این نظارت ها است.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طرح‌های نظارت بر بازار استان سمنان تشدید می شود، تاکید کرد: به خصوص با محوریت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، طرح های نظارتی با همکاری اصناف، صمت، تعزیرات و … تشدید و دنبال می شود.
وی با بیان اینکه مقابله با گرانفروشی و همچنین جرایم و تخلفات اصناف محور و اساس این طرح تشدید نظارت ها است، افزود: با گرانفروشی برخورد بدون مماشات خواهیم کرد.
استاندار سمنان افزایش رضایتمندی در جامعه را هدف اجرای این طرح دانست و تاکید کرد: کسبه و اصناف و بازاریان استان همراهی خوبی همیشه داشته اند و باید از آنها قدردانی کرد اما عده ای هم هستند که به ضوابط و قوانین احترام نمی گذارند.
هاشمی با بیان اینکه گران‌فروشی در استان را به هیچ وجه نمی پذیریم و با آن به صورت جدی مقابله خواهیم کرد، ابراز کرد: طرح های تشدید نظارت بر اصناف و مقابله با گرانفروشی بر افزایش رضایتمندی عمومی نیز تاثیر دارد چرا که برخورد با اصناف مختلف در وهله اول مطالبه جدی مردم استان سمنان است.
وی با بیان اینکه جلوگیری از تورم و گرانفروشی از دیگر محورهایی است که با اجرای طرح تشدید دنبال آن هستیم، گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی یکی از سیاست هایی است که می کوشیم با به کار گیری آن، عرضه مستقیم را برای مردم فراهم و قیمت ها را کاهش دهیم.
استاندار سمنان با بیان اینکه در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان بر ضرورت تشدید نظارت بر بازار از سوی اصناف، تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی و …. مورد تاکید قرار گرفت، تاکید کرد: تقویت طرح‌های نظارت بر بازار در سراسر استان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]