پلمب ۱۰۰ واحد صنفی به علت اشتغال اتباع در استان یزد
پلمب ۱۰۰ واحد صنفی به علت اشتغال اتباع در استان یزد

یزد- رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد از پلمب بیش از ۱۰۰ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی در دو ماه گذشته به علت اشتغال اتباع در یزد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سیدعلی اکبر موسوی اظهار کرد: همه تلاش های مرکز بهداشت و کارشناسان بهداشت محیط در راستای سلامت آحاد مردم است که یکی از این موارد، عدم اشتغال اتباع و افراد فاقد مجوز در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی می باشد که در صورت نیاز برخورد قاطع صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه گشت های مشترک بین کارشناسان بهداشت محیط، نمایندگان اماکن نیروی انتظامی، اداره کار و اداره اتباع با هدف ممنوعیت اشتغال اتباع فعال است، گفت: فقط در دو ماه گذشته در این بازدیدهای مشترک بیش از ۱۰۰ واحد صنفی با حکم قضایی پلمب شده است و افزایش این نظارت ها در شش ماهه دوم در دستور کار قرار دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه تمامی افراد شاغل در مراکز تهیه و توزیع باید دارای کارت تندرستی و گواهی آموزش بهداشت اصناف باشند، عنوان کرد: اشتغال اتباع در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی طبق قانون ممنوع است، در صورت مشاهده با حکم قضایی محل پلمب خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته تا کارشناسان بهداشتی در اسرع وقت رسیدگی کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]