یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از سیستان و بلوچستان جا به جا شد
یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از سیستان و بلوچستان جا به جا شد

زاهدان-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۴۸ تن کالا در قالب۹۰ هزار و ۳۸۴ سفر در چهار ماهه سالجاری خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری در این خصوص اظهار داشت: در چهار ماهه اول امسال، یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۴۸ تن کالا در قالب۹۰ هزار و ۳۸۴ سفر در استان جا به جا شده است که این میزان از لحاظ تناژ چهار درصد و از لحاظ تعداد سفر هشت درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، گفت:سیمان، فرآورده های نفتی و آرد عمده کالاهای جابجا شده در این مدت را تشکیل می دهند.

باقری افزود: شهرستان زاهدان بیشترین سهم جابجایی کالا را در ۴ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ،گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ هزار و ۲۷ راننده باری فعال، نه هزارو ۶۵ ناوگان سنگین باری و ۷۲ شرکت حمل و نقل کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند.

باقری تصریح کرد:رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون ‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بصورت مستمر انجام می‌ شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌ توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]