سخنرانی مدیرعامل یک­پی در اجلاس بین‌المللی بریکس‌­پلاس
سخنرانی مدیرعامل یک­پی در اجلاس بین‌المللی بریکس‌­پلاس
امیراحسان برخورداری، ضمن سخنرانی در همایش بریکس‌­پلاس به میزبانی روسیه در مرکز اکسپوفُروم سن­پترزبورگ، به لزوم بازتعریف روش­های پرداخت فرامرزی، همگام با پیشرفت­های جدید هوش مصنوعی، بلاکچین و صنعت فین­تک، تأکید کرد.
فهرست خبر اقتصادی سخنرانی مدیرعامل یک­پی در اجلاس بین‌المللی بریکس‌­پلاس

یک­پی، پیشگام در ارائۀ پیشرفته‌­ترین روش­‌های پرداخت آنلاین بین­‌المللی

امیراحسان برخورداری، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت راهکارپرداز یک پی، ضمن سخنرانی در همایش بریکس­پلاس به میزبانی روسیه در مرکز اکسپوفُروم سن­پترزبورگ، به لزوم بازتعریف روش­‌های پرداخت فرامرزی، همگام با پیشرفت­ های جدید هوش مصنوعی، بلاکچین و صنعت فین­تک، تأکید کرد.

این همایش با حضور چهره­ های شاخص اقتصادی گروه بریکس برگزار شد و در بخش سخنرانی­ ها در شاخۀ افق­ های جدید و فرصت­ های پیش روی بریکس، امیراحسان برخورداری در کنار مهمانان دیگر این بخش از جمله چن ژیگانگ، مدیرعامل پارک تجارت و فناوری روسیه و چین؛ شیخ محمد بن حم، عضو شورای ملی امارات متحدۀ عربی؛ آرتور گرشبرگ و الکساندر آگافونوف شرکای R-Line روسیه، با محوریت اهمیت استقبال از فناوری ­های نوین در ارتباطات کشورهای عضو بریکس برگزار شد.

عصر دیجیتال با سرعت حیرت­ آوری در حال پیشرفت است و تحولات ژئوپلیتیکی فرصت­ ها و چالش ­های جدیدی را در حوزۀ تجارت پدید می­ آورند. با ورود آرژانتین، مصر، اتیوپی، ایران، عربستان سعودی و امارات متحدۀ عربی به گروه بریکس، فصل جدیدی در تاریخ همکاری این کشورها ورق خورده است. با آغاز ژانویۀ ۲۰۲۴، اعضای جدید این گروه برای تدوین یک دستورالعمل مشترک و نیز مشخص کردن مسیرهای اقتصادی و تجاری، گرد هم خواهند آمد. تمرکز ویژۀ این نشست بر کنار گذاشتن روندهای محدودکنندۀ کسب ­وکارها و مشخص کردن راهکارهایی برای رشد و توسعۀ تبادلات کشورهای عضو خواهد بود. متخصصان خبره در این نشست گروه بریکس، مهم­ترین و موفقیت­ آمیزترین روش ­های نوین ورود به بازارهای جدید بین ­المللی را مطرح خواهند کرد.

عصر دیجیتال

امیراحسان برخورداری در این همایش دربارۀ جدیدترین روش­ های پرداخت بین­ المللی، اهمیت به خدمت گرفتن هوش مصنوعی و پتانسیل­ های شبکۀ بلاکچین برای دگرگون کردن سیستم بانکداری دیجیتال به سخنرانی پرداخت. او با تجربیات ارزشمندی که در حوزۀ فین­تک، به­ ویژه پرداخت­ های بین­ المللی، دارد با تشریح نظام ­های جدید پرداخت بین ­المللی، اذعان کرد: «در چشم­انداز جدید عصر دیجیتال، صنعت­ فین­تک و ادغام شدن هوش مصنوعی و تکنولوژی­ های جدید پرداختی باهم، نه تنها روش­های جدیدی پیش روی نظام­ های بانکداری دیجیتال قرار می­گیرد، بلکه در آینده­ای بسیار نزدیک شکل جدیدی از بانکداری بین ­المللی ابداع خواهد شد، به همین دلیل لزوم اتحاد کشورها و شرکت­ های بین ­المللی، بیش از پیش حس می­شود تا بتوانند پرداخت­ ها و تبادلات مالی فرامرزی را گسترش دهند.»

جدیدترین روش­های پرداخت بین­المللی

مدیرعامل شرکت یک­پی ضمن اشاره به فعالیت­ های بین ­المللی این شرکت در خاورمیانه و کشورهای دیگر، اذعان کرد که یک پی این فرصت بسیار مناسب را پیش روی خود می­بیند که جهت رشد در فضای بین­ الملل برای ارائۀ تکنولوژی­ ها و تجربیاتش به شرکت­ های مستعد خارج از ایران به میدان بیاید. همچنین کشورهای گروه بریکس می­توانند با همکاری­ های سازندۀ خود، بستر بسیار خوبی برای گسترش و پیشرفت فناوری­ های دیجیتال و شرکت­ های حوزۀ فین­تک باشند.

شرکت یک­پی با سابقۀ شش سال فعالیت در حوزۀ توسعۀ صادرات خُرد همگام با کسب­ وکارهای آنلاین، جدیدترین زیرساخت­ ها، روش­ های پرداخت و درگاه­ های آنلاین را برای دریافت درآمدهای بین­ المللی به کسب ­وکارها، شرکت­ های دانش ­بنیان، فعالان حوزۀ استارتاپی و افراد ارائه می­دهد تا بتوانند در بازارهای جهانی حاضر شوند و مشتریان بین ­المللی داشته باشند. همچنین مرکز آموزش و توسعۀ صادرات یک­پی (مراتوص) در دو سال اخیر با هدف توانمندسازی کسب ­وکارهای کوچک و متوسط برای ورود به بازارهای جهانی، در مسیر توسعۀ صادرات خُرد کشور گام برداشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]