آذربایجان شرقی بیش از ۵۵ درصد شیرینی و شکلات کشور را تولید می کند
آذربایجان شرقی بیش از ۵۵ درصد شیرینی و شکلات کشور را تولید می کند

تبریز- کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی بیش از ۵۵ درصد شیرینی و شکلات کشور را تولید می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین آلات با حضور معاون صنایع وزیر صمت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی و معاون مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریزافتتاح شد.

محمد کلامی در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین آلات در تبریز به خبرنگار بازار گفت: آذربایجان شرقی بیش از ۵۵ درصد شیرینی و شکلات کشور را تولید می کند و می توان گفت بدون آذربایجان شرقی چیزی از صنعت شیرینی و شکلات کشور باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: نمایشگاه اصلی صنایع غذایی کشور باید در تبریز باشد، چون در نمایشگاههایی که در این حوزه در تهران برگزار می شود نیز ۶۰ درصد غرفه ها متعلق به استان آذربایجان شرقی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بیان کرد: برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین آلات می تواند زمینه ساز آن باشد که تبریز تبدیل به قطب اول نمایشگاهی صنایع غذایی در کشور شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]