انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی
انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی
اگر در چین زندگی می‌کنید و قصد دارید برای برخی از دوستان یا خانواده خود مقداری پول ارسال کنید یا اگر در زمینه تجارت فعالیت دارید و می‌خواهید مقداری پول از چین به ایران یا دبی وارد کنید باید به ‌خوبی روش‌های انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی را بشناسید.

 داشتن شناخت روش‌های انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن مبلغ موردنظرتان را ارسال یا دریافت کنید. 

برخی از روش‌های انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی شامل روش‌های پرداخت الکترونیکی مانند پی پال، اسکریل و…. و روش‌های حواله بانکی می‌باشد. با توجه ‌به وضعیتی که در کشور حالم بوده و تحریم‌هایی که بر علیه ایران است برای انتقال پول از چین به ایران شرکت‌های واسطه به شما کمک می‌کنند که این کار را به‌راحتی و در مدت‌زمان کمتری انجام دهید. انتقال پول از چین به دبی نسبت به انتقال پول از چین به ایران باتوجه‌به تحریم‌های ایران مقداری آسان‌تر است. در ادامه این مقاله قصد داریم درمورد انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی صحبت کنیم.

روش های انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی

روش‌های انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها از چین به دبی یا چین به ایران پول ارسال کرد. برخی از این روش‌ها عبارت‌اند از:

انتقال ارز با حواله بانکی سوئیفت

یکی از بهترین روش‌های انتقال پول از چین به ایران یا چین به دبی از طریق سیستم‌های بانکی است که بسیاری از تاجران از این روش استفاده می‌کنند و نسبت به سایر روش‌ها طرف‌داران بیشتری دارد. در حواله‌های بین‌المللی قوانین و مقررات بانک‌داری به‌خوبی اعمال می‌شود و فرد با خیال راحت می‌تواند مبلغ موردنظر را با این روش انتقال دهد. البته شاید لازم باشد نیم نگاهی به دلایل ارسال پول از چین به ایران داشته باشیم این دلایل عبارت اندز: دلایل اقتصادی و سیاسی مانند ارسال نمونه کالا از چین،ارسال سمپل از چین یا حتی واردات از چین شاید هم ریشه حواله درزمینه اجتماعی و فرهنگی باشد مانند ارسال پول از چین به ایران برای اشختص خانواده، زمینه های تحصیلی و اجتماعی

برای انتقال پول از چین به دبی یا ایران فرد باید در چین حساب بانکی داشته باشد و مبلغ موردنظر را با استفاده از حساب بانکی خود واریز کند. یوان واریز شده به‌حساب فرد مقابل به‌صورت تبدیل ارز تحویل می‌شود. دریافت ریال در ایران و درهم در دبی ۲ الی ۵ روز کاری زمان می‌برد. برای حواله ریالی یا درهمی ارز راه‌های مختلفی وجود دارد.

شما می‌توانید برای انجام این کار به‌صورت حضوری به بانک‌هایی که خدمات حواله ارزی انجام می‌دهند مراجعه کنید و مبلغی که قصد دارید از چین به ایران و از چین به دبی ارسال کنید انتقال دهید. برای اینکه مراحل انتقال پول به‌خوبی انجام شود بهتر است که به شعبه‌های اصلی مراجعه کنید. برخی از بهترین بانک‌های چین می‌توان که می‌توان نام برد شامل‌اند از: بانک چین، بانک بازرگانان چین، بانک شانگهای و بانک تجاری و صنعتی چین ICBC . این بانک‌ها بهترین خدمات را در زمینه انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی به شما ارائه می‌دهند.

انتقال پول از طریق بانک مدت ‌زمان زیادی نیاز دارد؛ بنابراین اگر زمان کمی در اختیار دارید بهتر است که روش‌های دیگری را برای انتقال پول انجام دهید. همچنین به‌خاطر داشته باشید در زمان مراجعه به بانک برای انتقال پول گذرنامه یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشید.

انتقال پول با مراجعه به صرافی

انتقال پول در بانک‌های بین‌المللی و در شهرهای بزرگ و صنعتی چین امکان‌پذیر است. یکی دیگر از راه‌های انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی مراجعه به صرافی‌ها است. صرافی‌های معتبر به شما کمک می‌کنند فرایند انتقال پول را به بهتر طی کنید. صرافی‌ها خدمات بیشتری در کوتاه‌ترین زمان انجام داده و خبری از پر کردن طولانی‌مدت فرم‌ها نیست. یکی از مزیت‌های صرافی داشتن ساعت کاری طولانی‌تری نسبت به بانک است. البته باید به این نکته توجه کنید که نرخ ارز در بانک خیلی به‌صرفه‌تر از صرافی می‌باشد. بهترین و معتبرترین صرافی‌های چین در شهرهای بزرگ و مهم چین وجود دارند.

مدارک موردنیاز برای انتقال پول از چین ایران و چین به دبی

برای انتقال پول و ارز از چین به ایران و چین به دبی باید اصل مدارک خود را مانند کارت ملی اصل شناسنامه و اصل پاسپورت خود را به همراه داشته باشید. باید به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل تحریم انتقال ارز در چین شهروندان غیر چینی می‌توانند حدود ۵۰۰ دلار انتقال دهند؛ اما شهروندان چینی می‌توانند حدود ۵۰۰۰۰ دلار پول انتقال دهند. اگر قصد دارید مبلغ زیادی را انتقال دهید می‌توانید برای این کار از دوستان چینی خود کمک بگیرید و مقدار ارز موردنظرتان را با حساب او انتقال دهید.

انتقال پول با استفاده از پی پال

پی پال نوعی سیستم پرداخت ارزی آنلاین است که با استفاده از آن به را راحتی می‌توانید مبلغ موردنظر خود را از چین به ایران یا هر کشور دیگر منتقل کنید. برای استفاده از این روش ارسال‌کننده و فرد دریافت‌کننده هر دو باید حساب پی پال داشته باشند. شما با انتقال پول توسط پی پال می‌توانید تا ۱۰۰۰۰ دلار به فرد مدنظر خود پول منتقل دهید. باتوجه‌به اینکه در چند سال اخیر استفاده از پی پال برای مردم ایران تحریم است شما باید از قبل حساب داشته باشید یا از شرکت‌هایی مه خدمات پی پال ارائه می‌دهند کمک بگیرید.

بعد از انتقال ارز پی پال از مبلغ واریز شده کارمزد خود را برداشته و بقیه پول را به‌حساب فرد گیرنده منتقل می‌کنند. این روش یکی از امن‌ترین راه‌ها برای انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی است؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که یکی از پرهزینه‌ترین روش‌ها برای انتقال پول است.

انتقال پول با وسترن یونیون

شعبه‌های وسترن یونیون در اغلب کشورهای توسعه ‌یافته باهدف ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی شده است. کشور ایران به دلیل تحریم‌هایی که در حال حاضر دارد فاقد این مرکز است و انتقال پول با این روش به کمک شرکت‌های واسطه انجام می‌شود با استفاده از وسترن یونیون می‌توان حدود ۵۰۰۰ دلار امریکا پول جابه‌جا کرد.

برای انتقال پول از چین به ایران و دبی باید پاسپورت و مدارک شناسایی را ارائه دهید. وسترن چین خدمات خود را در برخی از بانک‌های بزرگ چین مانند ICBC و Bank of China ارائه می‌دهد. برای استفاده از این روش ابتدا مطمئن شوید که کارمزد آن مناسب است یا خیر. معمولاً کارمزد این نوع انتقال پول بیت ۱۵ الی ۱۷ دلار است که برای انتقال ۵۰۰ دلار از حساب شما این مبلغ را کسر می‌کند.

 انتقال پول و حمل بار از چین به ایران و چین به دبی

انتقال و حمل بار از چین به ایران و چین به دبی

تا اینجا درمورد انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی و روش‌های آن صحبت کردیم در ادامه قصد داریم درمورد حمل کالا از چین به ایران و چین به دبی به طور خلاصه برای شما صحبت کنیم.

ارسال بار از چین به دبی و ایران

چین یکی از بزرگ‌ترین کشورهای صادراتی جهان است و حمل از چین به ایران برای بسیاری از تاجران پرسود می‌باشد که به همین دلیل هم ارسال بار از چین به ایران طرف‌داران زیادی دارد. ارسال کالا از چین به ایران با روش‌های مختلفی مانند دریایی و هوایی انجام می‌شود که شما باید باتوجه‌به نوع بار و اندازه و وزن آن روش مناسبی را انتخاب کنید.

هزینه حمل بار از چین به ایران به مقدار کالاها و روش ارسال بار از چین به ایران بستکی دارد. برای مثال ارسال کالا از چین به ایران با روش هوایی سبب می‌شود که هزینه حمل کالا از چین به ایران بیشتر باشد. هزینه حمل از چین به ایران با روش دریایی نسبت به هزینه حمل‌ و نقل از چین به ایران به‌صورت هوایی کمتر بوده و بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ اما مدت زمان حمل بار از چین به ایران در روش هوایی بسیار کمتر بوده و کالا زودتر به مقصد می‌رسد.

برخی از تاجران برای ارسال برخی از کالا از چین به ایران ابتدا کالا را به دبی و سپس از دبی به ایران می‌فرستند. حمل از چین به دبی با روش دریایی و هوایی انجام می‌شود. هزینه حمل بار از چین به دبی باتوجه‌به نوع و مقدار کالا و همچنین نحوه حمل بار از چین به دبی بستگی دارد.

کلام آخر

انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی برای اغلب بازرگانان یک مسئله نگران‌کننده است و مدام در حال جست‌وجو برای پیداکردن یک راه ایمن برای انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی هستند. برای انتقال پول از چین به ایران و چین به دبی راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از ایمن‌ترین آن‌ها انتقال پول از طریق بانک‌های معتبر و بزرگ چین است. در این مقاله روش‌های دیگری نیز برای انتقال پول معرفی شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 3 میانگین: 5]