حضور گسترده در انتخابات، اقتدار و ارزش‌های انقلاب را ارتقا می‌بخشد
حضور گسترده در انتخابات، اقتدار و ارزش‌های انقلاب را ارتقا می‌بخشد

اتاق ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از خانواده بزرگ بخش خصوصی برای مشارکت فعال در انتخابات آتی، حضور گسترده در این انتخابات را زمینه‌ساز تقویت و ارتقای اقتدار و ارزش‌های نظام و انقلاب عنوان کرد.

به گزارش بازار، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار بیانیه‌ای از خانواده بزرگ بخش خصوصی و فعالان اقتصادی دعوت کرد با مشارکت فعال در انتخابات آتی، موجبات ارتقای بیش از پیش اقتدار و ارزش‌های نظام و انقلاب را فراهم آورند.
متن بیانیه اتاق ایران به این شرح است:
انتخابات مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری یک کشور است و اینک که در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، نقش و جایگاه رفیع مجلس در قانون اساسی و تأثیرگذاری آن بر تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی بر همگان آشکار است. همچنین مجلس خبرگان رهبری نیز از اهمیت و جایگاه فوق‌العاده‌ای به‌عنوان پشتوانه صیانت از اصل مترقی ولایت‌فقیه در قانون اساسی برخوردار است که از ارکان اصلی نظام به شمار می‌آید.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق‌های سراسر کشور و تشکل‌های ملی و استانی به سهم خویش از ملت فهیم و رشید ایران اسلامی دعوت می‌کنند با مشارکت فعال خویش در صحنه انتخابات و انتخاب نمایندگانی در تراز مجلس شورای اسلامی بستر لازم برای شکل‌گیری مجلسی کارآمد را فراهم کنند. بی‌شک حضور گسترده در انتخابات بیش‌ازپیش اقتدار و ارزش‌های نظام و انقلاب را ارتقاء خواهد بخشید. انسجام و وحدت ملی را تقویت خواهد کرد و موجبات خشنودی روح بلند امام شهیدان و شهدای گران‌قدر خواهد شد.
در همین رابطه مقام معظم رهبری رهیافت‌های مهمی را برای برگزاری انتخابات پیش رو تبیین فرمودند: «بنده چهار خصوصیت را در اول امسال راجع به این انتخابات به ملت ایران عرض کردم: اولاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه و رابعاً امنیت انتخابات». (۲ دی ۱۴۰۲)
ان‌شاءالله خانواده بزرگ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق‌های استانی، تشکل‌های ملی و استانی و همه فعالان اقتصادی در انتخابات یازدهم اسفند با همراهی ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی حضور و مشارکتی فعال خواهند داشت و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و قافله خون‌رنگ شهیدان تجدید میثاقی دوباره خواهند کرد. به امید پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر ملت شریف و جمهوری اسلامی ایران.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]