رویداد روز برند ماه می کوینکس نیز با موفقیت به پایان رسید و این پلتفرم باری دیگر در کنار کاربران جهانی خود به تماشای شکوفایی و توسعه مستدام جهان رمزارزها نشست
رویداد روز برند ماه می کوینکس نیز با موفقیت به پایان رسید و این پلتفرم باری دیگر در کنار کاربران جهانی خود به تماشای شکوفایی و توسعه مستدام جهان رمزارزها نشست
با شکوفایی بازار رمزارز، کوینکس همچنان متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت است و در تلاش است تا تخفیف های معاملاتی بیشتری را برای کاربران فراهم کند. این مسئله به سرمایه گذاران بیشتری کمک می کند تا جذابیت دارایی های رمزارز را کشف و تجربه کنند.
فهرست خبر اقتصادی رویداد روز برند ماه می کوینکس نیز با موفقیت به پایان رسید و این پلتفرم باری دیگر در کنار کاربران جهانی خود به تماشای شکوفایی و توسعه مستدام جهان رمزارزها نشست

    رویداد روز برند ماه می کوینکس به زیبایی به پایان رسید و کوینکس در طول آن نه تنها فلسفه برند و فرهنگ کریپتویی خود را به نمایش گذاشت، بلکه به کاربران نیز این فرصت را داد تا برای دریافت تخفیف BTC اقدام کنند. ۱,۵۰۰ کاربر خوش شانس واجد شرایط فرصت خرید BTC با ۵۰ درصد تخفیف بودند و آن را با قیمت تخفیف خورده ۳۳۵۰۳٫۱۹ USDT از طریق CoinEx Dibs خریداری کردند.

    نکته برجسته این روز برند، ادغام یکپارچه آن با روز پیتزا بود؛ رویدادی نمادین که از یک داستان افسانه ای به جشنی منحصر به فرد تبدیل شد که عمیقاً در فرهنگ کریپتو ریشه دارد. کوینکس در راستای تعهدش به هماهنگ نگه داشتن خود با فرهنگ کریپتو، از روز برند خود برای پرورش تعاملی عمیق تر با علاقه مندان و پیشگامان رمزارز در حوزه مالی جدید استفاده می کند. این پلتفرم در این رویداد به ویژه روی پتانسیل و ارزش بی حد و حصری که BTC به ارمغان می آورد تاکید کرد.

    این روز برند نه تنها ورود کم‌هزینه‌ به بازار BTC را برای کاربرانی که از رویداد ماه مارس «هاوینگ زودتر از بیت کوین، با ۵۰ درصد تخفیف BTC بخرید» جا ماندند را فراهم کرد، بلکه به کاربران بیشتری نیز اجازه داد تا جذابیت دارایی‌های رمزارز را با قیمت‌های مطلوب‌تری تجربه کنند. این امر وفاداری به برند را عمیق تر می کند، رضایت کاربر را افزایش می دهد و همچنان نشان دهنده فرهنگ کریپتویی و فلسفه نام تجاری کوینکس به کاربران است. کوینکس قویاً معتقد است که با ارائه مداوم مزایا و رویدادهای تبلیغاتی بیشتر، کاربران بیشتری برای پیوستن به این انقلاب مالی جدید انگیزه پیدا می‌کنند و در کنار یکدیگر به اکتشاف آینده رمزارزها خواهند پرداخت.

    کوینکس فلسفه تجاری “در اولویت بودن کاربران” را برای تغییر جهان با استفاده از فناوری بلاک چین، سرلوحه خود قرار داده و همچنان به ماموریت برند خود متعهد است. این پلتفرم با ایجاد بازار کاربر محور، ارائه ویژگی ها و محصولات متنوع و تعهد خود به بهترین بودن، به طور مداوم ظرفیت محصولات خود را افزایش می دهد. کوینکس کاربران خود را قادر می سازد تا از آخرین روندهای بازار و فرصت های سرمایه گذاری در خط مقدم نوآوری مطلع باشند و همواره بر ارائه مزایای بیشتر و خدمات برتر تاکید دارد. ما بی صبرانه منتظریم تا در کنار دوستداران جهانی رمزارزها شاهد افزایش ارزش برند و رشد و شکوفایی روزافزون بازار کریپتو باشیم.

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 1 میانگین: 5]