روش‌های کسب درآمد از نات کوین
روش‌های کسب درآمد از نات کوین
نات کوین، بازی کلیکی پرطرفداری که میلیون‌ها کاربر را به‌خود جذب کرده است، اکنون با ارائه نوع جدیدی از ماموریت‌ها، امکان کسب درآمد غیرفعال (Passive income) را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

نات کوین، بازی کلیکی پرطرفداری که میلیون‌ها کاربر را به‌خود جذب کرده است، اکنون با ارائه نوع جدیدی از ماموریت‌ها، امکان کسب درآمد غیرفعال (Passive income) را برای بازیکنان فراهم می‌کند. تیم نات کوین در حال معرفی فرصت‌های جدیدی برای کسب نات کوین بیشتر می‌باشد. جدیدترین ویژگی این بازی، ماموریت‌های درآمدزا (Earnings missions) است. این ماموریت‌ها با کارهایی که بازیکنان قبل از راه‌اندازی توکن انجام می‌دادند، متفاوت است. با تکمیل این ماموریت‌ها، بازیکنان به‌طور مستمر توکن‌های NOT را دریافت می‌کنند و دیگر خبری از پاداش‌های یکباره نیست. در این پست به‌بررسی روش‌های کسب درآمد از نات کوین می‌پردازیم.

این بازی پس از راه‌اندازی توکن NOT در شبکه بلاکچین TON، به‌عنوان بزرگترین عرضه‌کننده توکن بازی در سال ۲۰۲۴ شناخته شد. بلافاصله پس از عرضه نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال، ارزش بازار این توکن به تقریباً ۱.۵ میلیارد دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش نات کوین با قیمتی حدود ۰.۰۱۰۲۸ دلار انجام می‌شود و ارزش بازار آن بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

راهنمای آموزشی نات کوین توضیح می‌دهد که این ماموریت‌ها بازیکنان را به‌کامیونیتی‌های مختلفی که متعلق به‌پروژه‌های همکار هستند هدایت می‌کنند و در ازای آشنایی با سایر بازی‌ها و برنامه‌های ارز دیجیتال، به آن‌ها توکن پاداش می‌دهند.

سیستم رتبه‌بندی و پاداش‌های بیشتر

میزان درآمد توکن NOT شما بر اساس سطح بازی‌تان تعیین می‌شود. هرچه سطح شما بالاتر باشد، هدایای بالقوه توکن NOT نیز بیشتر خواهد بود. شما می‌توانید با «استیک» کردن نات کوین، سطح خود را افزایش دهید و میزان توکن NOT ی که در انتهای هر ماه استیک کرده‌اید مشخص می‌کند که در رتبه‌بندی بالا می‌روید یا پایین می‌آیید. بالاترین سطح، یعنی پلاتینیوم، بیشترین توکن نات کوین را به‌بازیکنان پاداش می‌دهد.

انواع ماموریت‌ها

هر ماموریت شامل کارهایی مانند دنبال کردن آن‌ها در توییتر، پیوستن به‌دیسکورد یا دانلود برنامه آن‌ها می‌شود. در حال حاضر، چهار ماموریت در دسترس است، از جمله:

  1. یک ماموریت آموزشی.
  2. یک ماموریت برای پروژه‌ای به نام TonGifts.
  3. دو ماموریت برای بازی‌های ارز دیجیتال که به‌بازیکنان نات کوین، اجازه می‌دهد تا با پیوستن به‌کامیونیتی و بازی کردن این بازی‌ها، توکن NOT بیشتری کسب کنند.

آیا استیک کردن نات کوین سودآور است؟

استیک نات کوین، که به آن استیکینگ نات کوین نیز گفته می‌شود، یک روش سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد. در این روش، کاربران توکن‌های نات کوین خود را برای مدت معینی قفل می‌کنند و در اختیار شبکه قرار می‌دهند. این کار به‌منظور افزایش امنیت و پایداری شبکه انجام می‌شود و کاربران در ازای آن پاداشی دریافت می‌کنند که معمولاً به‌صورت همان توکن‌های قفل شده است.

استیکینگ نات کوین بخشی از برنامه‌های توسعه‌دهندگان این بازی برای حفظ ارزش نات کوین و تعامل بیشتر با کاربران است. این برنامه که «Explore & Earn» نام دارد، سه سطح برنز، نقره‌ای و طلایی دارد و کاربران با پیشرفت به‌سطوح بالاتر، پاداش بیشتری دریافت می‌کنند.

برای استیک نات کوین، کاربران باید ابتدا کیف پول خود را به‌ربات تلگرامی نات کوین وصل کنند و سپس مراحل استیکینگ را دنبال کنند. این فرآیند شامل تأیید قوانین استیکینگ و قفل کردن توکن‌ها برای مدت ۳۰ روز است.

آیا استیک کردن نات کوین سودآور است؟

در انتها باید عرض شود که پاداش یا سود حاصل از استیکینگ نات کوین قطعی نیست و تضمینی وجود ندارد که استیک کردن نات کوین برای کاربران درآمد مالی به‌همراه داشته باشد.

آیا امکان استخراج نات کوین همچنان وجود دارد؟

پس از انجام ایردراپ توکن‌های نات کوین، امکان استخراج مستقیم این رمزارز از طریق بازی و ضربه زدن روی نمایشگر متوقف شده است. با این حال، می‌توانید با استیکینگ نات کوین و بر اساس مقدار دارایی خود، سود ثابت دریافت نمایید.

برای استیک نات کوین، می‌توانید از کیف پول تون کیپر استفاده کنید. در صفحه اصلی این کیف پول، گزینه‌ای به نام Stake وجود دارد که با انتخاب آن وارد بخش سپرده‌گذاری خواهید شد. سپس با تعیین مقدار توکن‌هایی که قصد دارید استیک کنید، این فرایند آغاز می‌شود و تعداد توکن‌های شما بر اساس درصد سوددهی حاصل از استیک، افزایش خواهد یافت.

چند نکته جالب در مورد نات کوین

  1. نات کوین دارای یک وایت پیپر ۹ صفحه‌ای است که در آن هیچ چیزی نوشته نشده و کاملاً خالی است.
  2. اولین پیامی که در این بازی نمایش داده می‌شود، این است: «این ربات چه کاری انجام می‌دهد؟ احتمالاً هیچ چیز».
  3. پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، با کانال خود پنجمین تیم بزرگ یا اسکواد این بازی را در اختیار دارد.
  4. نام و لوگوی این پروژه دقیقاً برعکس تون کوین (TON-NOT) است.
  5. بسیاری از بازیکنان نات کوین با چند حساب تلگرام در این ربات فعال هستند.

نات کوین برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

نات کوین از پشتیبانی چهره‌های سرشناس برخوردار بوده و در یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها، یعنی تلگرام، عرضه شده است که این امر موجب جذب تعداد زیادی کاربر شده است. این عوامل می‌توانند شرایط مطلوبی برای رشد نات کوین در آینده ایجاد نمایند. با این حال، باید توجه داشت که در گذشته نیز پروژه‌های پرپتانسیل بسیاری در فضای ارزهای دیجیتال وجود داشته‌اند که در بلندمدت نتوانسته‌اند انتظارات کاربران خود را برآورده کنند.

نات کوین

آینده نات کوین و ارزشمندتر شدن آن به‌عملکرد تیم توسعه‌دهنده و برنامه‌های آینده آنها بستگی دارد؛ همچنین، فضای کلی بازار ارزهای دیجیتال و نوسانات قیمت بیت کوین نیز احتمالاً بر عملکرد نات کوین تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین، سرمایه‌گذاری در نات کوین نیازمند بررسی دقیق و توجه به‌تغییرات بازار است.

نتیجه‌گیری

کسب درآمد از نات کوین به‌سادگی و از طریق انجام وظایف و بازی‌های کوچک امکان‌پذیر است. کاربران با کلیک کردن بر روی دکمه‌ها و انجام ماموریت‌های مختلف در این بازی، توکن‌های نات کوین را به‌دست می‌آورند. این توکن‌ها قابل معامله هستند و می‌توان آن‌ها را به‌ارزهای دیجیتال دیگر یا ارزهای فیات در صرافی های معتبر تبدیل کرد؛ همچنین، با استیکینگ نات کوین، کاربران می‌توانند پاداش‌های بیشتری دریافت کنند و به‌صورت بلندمدت از سرمایه‌گذاری خود بهره‌مند شوند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]