۶.۵۵  درصد سود دلاری با استخراج بیت کوین
۶.۵۵  درصد سود دلاری با استخراج بیت کوین

به دنبال این هستید که بدون دردسر خرید و نگهداری تجهیزات گران قیمت، بیت کوین استخراج کنید؟ به طرح اجاره ماینر داراماینر توجه فرمایید!

با طرح اجاره ماینر، می توانید بدون خرید ماینر به تجهیزات پیشرفته استخراج بیت کوین کاملا قانونی دسترسی داشته باشید. به سادگی تعداد ماینرهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید و مابقی کار را بر عهده داراماینر بگذارید. تیم داراماینر با عقد قرارداد بین المللی با بزرگترین فارم ماینینگ روسیه راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری ماینر ها را انجام می‌دهد تا شما بتوانید فقط روی استخراج بیت کوین و کسب سود تمرکز کنید.
و بهترین بخش اینجاست: وقتی ماینرها را اجاره می‌کنید، فقط با یک بار پرداخت، به مدت ۲ سال کامل به قدرت پردازش آنها دسترسی انحصاری خواهید داشت. نیازی نیست نگران هزینه های جاری برق، نگهداری و یا هزینه های اضافی باشید. به علاوه، در پایان قرارداد، جدا از سودهای ماهیانه ای که دریافت کرده اید، داراماینر بخشی از سرمایه اولیه شما را برمی گرداند.
علاوه بر این، با برنامه اجاره ماینر، می توانید  در حال حاضر با توجه به قیمت بیت کوین و درامد ماینر ها نرخ سود ۶.۵۵٪ در ماه از سرمایه گذاری خود کسب کنید. این بدان معناست که شما نه تنها از طریق استخراج، بیت کوین به دست خواهید آورد، بلکه بازدهی نوسانی از سرمایه خود با توجه به ارزش بیت کوین نیز کسب خواهید کرد.
جدول زیر میزان سود سرمایه گذاران در طرح ماینینگ خرد داراماینر با توجه به شرایط حال حاضر یعنی قیمت بیت کوین و میزان درامد ماینر ها را نشان میدهد:

سرمایه اولیه
میزان تراهش اجاره شده
سود ماهیانه
سود ماهیانه به تومان

۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۲۵ تراهش
۳۲,۷۵ دلار
۱,۶۳۷,۵۰۰ تومان

برنامه اجاره ماینر داراماینر منعطف است و طوری طراحی شده است که حداکثر بازدهی را به شما بدهد. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید یا به دنبال گسترش عملیات استخراج خود باشید، داراماینر به شما کمک میکند تا درامد بیت کوینی داشته باشید.

این فرصت را از دست ندهید؛ همین امروز استخراج بیت کوین را شروع کنید و از مزایای استفاده از قدرت پردازش ماینر اجاره شده به مدت ۲ سال با یک بار پرداخت لذت ببرید. نرخ سود ۷۸.۶٪ در سال را دریافت کنید و بخشی از سرمایه خود را در پایان قرارداد با طرح ماینینگ خرد داراماینر بازگردانید!

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]