۵ پروژه فرهنگی، ورزشی طی هفته دولت در قرچک افتتاح می‌شود
۵ پروژه فرهنگی، ورزشی طی هفته دولت در قرچک افتتاح می‌شود

شهردار قرچک گفت: طی هفته دولت در شهرستان قرچک ۵ پروژه بزرگ خدماتی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی به ارزش بیش از ۱۸۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و خدماتی شهر قرچک اظهار کرد: اولین پروژه مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین قرچک بااعتباری بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در انتهای خیابان صالح‌آباد محله نیایش، شامل سوله چندمنظوره مدیریت بحران، زمین چمن مصنوعی و فضای سبز است.

وی گفت:  پارک ایران‌زمین به متراژ ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و  سوله چندمنظوره مدیریت بحران به متراژ ۷۴۵ مترمربع با اعتباری بالغ‌ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جهت ورزش و مدیریت بحران در این مجموعه تفریحی ساخته‌ شده، چمن مصنوعی مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین به متراژ ۸۸۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌ بر ۲ میلیارد تومان جهت رفاه حال شهروندان این منطقه احداث‌ شده است.

شهردار قرچک افزود: بوستان هنرمندان قرچک با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در راستای توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و تفریحی که از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های پیش روی مدیریت شهری قرچک است، احداث سالن آمفی‌تئاتر و محل نصب تندیس و تابلوهای آثار نفیس از هنرمندان، بزرگان دینی و مذهبی، مفاخر و نام‌آوران در محوطه بوستان و دیگر اقدامات در حوزه تئاتر و سینما جهت استفاده هنرمندان پیش‌بینی‌شده است.

5 پروژه فرهنگی، ورزشی طی هفته دولت در قرچک افتتاح می‌شود

 

شریف ادامه داد: در کنار این اقدامات محلی برای کودکان جهت مطالعه و نقاشی کردن و سکوهای نشستن خانواده‌ها جهت دورهمی دیده‌ شده است که به زیبایی این بوستان می‌افزاید.

وی بیان داشت: ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی باقرآباد با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد تومان در خدمت‌رسانی به شهروندان در مهار آتش‌سوزی‌ها و ارائه خدمات به شهروندان به کار گرفته خواهد شد، این ایستگاه آتش‌نشانی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع، زیربنای ۴۵۰ مترمربع و فضای اداری ۲۵۰ مترمربع احداث‌شده است.

شهردار قرچک در ادامه بازدید از پروژه ها تصریح کرد: پروژه بزرگ کمربندی شمالی، یکی از پروژه‌های حیاتی شهرستان قرچک و دشت ورامین است که با افتتاح این کمربندی مشکل تردد وسایل نقلیه مرتفع خواهد شد.

شریف در خصوص کمربندی شمالی که از پروژه های مهم دشت ورامین است گفت: طول پروژه کمربندی شمالی قرچک ۹ کیلومتر است که فاز اول آن چهار کیلومتر از ابتدای شهر تا خیابان فردیس شامل خاک‌برداری، زیرسازی، جدول‌گذاری، تملک و آسفالت به بهره‌برداری می رسد که فاز اول پروژه عمرانی کمربندی شمالی قرچک به متراژ بیش از ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ‌ بر ۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

 

وی در ادامه به افتتاح بزرگترین آرامستان جنوب شرق استان تهران اشاره کرد و افزود: این پروژه با هدف ارتقاء خدمات‌دهی به شهروندان در حال انجام است و فاز اول این آرامستان به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  ۲ سوله اداری و تطهیر به ابعاد ۸۰۰ مترمربع در حال تجهیز است و محوطه‌سازی این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که امیدواریم فاز اول بزرگ‌ترین آرامستان شهرستان‌های استان تهران با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

پایان پیام۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]