پیش ثبت نام انتخابات فرصت خوبی برای صحت‌سنجی و رفع نواقص کاندیداهاست
پیش ثبت نام انتخابات فرصت خوبی برای صحت‌سنجی و رفع نواقص کاندیداهاست

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: پیش ثبت نام انتخابات موجب شده که فرصت برای صحت‌سنجی و رفع نقص مدارک کاندیداها وجود داشته باشد و باتوجه به استقبال خوب کاندیداها پیش‌بینی می‌شود انتخابات پرشوری داشته باشیم.

سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: امسال برای اولین بار اصلاح موادی از قانون انتخابات در مجلس نسبت به انتخابات گذشته شکل گرفته است. 

وی گفت: پیش ثبت‌نام‌ها برای اولین بار شکل گرفته و در محل دیگر ثبت‌نام‌ها انجام شده و نظارت جدی بر تخلفات انتخاباتی نظام‌مند شده و بر تخلف صورت گرفته حتما برخورد می‌شود و فضای رسانه به‌صورت ویژه در انتخابات دیده شده و تغییراتی در این بخش ایجاد شده و برای اولین بار هیئت اجرایی در وزارت کشور انجام شده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران به مزایای اصلاحات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: پیش ثبت نام موجب شده که فرصت برای صحت‌سنجی و رفع نقص مدارک کاندیداها وجود داشته باشد و استقبال در چهار روز ثبت‌نامی به اندازه کل دوره قبل بوده و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوب و انتخابات پرشوری داشته باشیم. 

جوهری تصریح کرد: در ۵ شهرستان غرب استان تهران تعداد ۲۳۷ نفر در سه روز اول ثبت نام کرده‌اند که از شهریار، قدس و ملارد ۱۴۴ نفر و از رباط کریم و بهارستان ۹۳ نفر بوده‌اند. 

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]