ثبت‌نام ۱۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در دماوند و فیروزکوه
ثبت‌نام ۱۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در دماوند و فیروزکوه

رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه از ثبت‌نام ۱۷۷ نفر برای داوطلبی انتخابات مجلس در این حوزه خبر داد و گفت: رکورد ثبت‌نام‌‌کنندگان انتخابات نسبت به سایر ادوار گذشته شکسته شد.

رضا طاهرخانی، رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: در آخرین روز پیش‌ ثبت نام‌های داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه، ۴۶ نفر ثبت‌نام کردند تا آمار کلی ثبت‌نام کننده‌ها به عدد ۱۷۷ برسد.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام دیگر تمدید نمی‌شود و افرادی که ثبت نام نکرده باشند، دیگر نمی‌توانند در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شوند‌.

رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با اشاره به استقبال ثبت‌نام‌کنندگان تصریح کرد: استقبال برای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه قابل قیاس با هیچ دوره‌ای در گذشته نیست؛ در دوره قبلی، ۷۶ نفر برای داوطلبی اعلام آمادگی کرده بودند، اما در این دوره تا به این لحظه، ۱۰۱ نفر بیشتر از دوره قبل پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند.

طاهرخانی ادامه داد: این نشان می‌دهد که داوطلبان، آمادگی لازم را برای این دوره از انتخابات از قبل برای خود ایجاد کرده بودند و امیدواریم در اسفندماه سال جاری با حضور گسترده مردم انتخابات حداکثری و مشارکت قابل وصفی نسبت به گذشته برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان دماوند و کمیته‌های زیر مجموعه آن تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده‌اند و از ماه‌های گذشته، رصد تحرکات داوطلبان احتمالی در دستور کار ما بوده که در موضوعات انتخابات رصد و گزارش‌های لازم به دستگاه‌های مربوطه ارسال شده است.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت در برگزاری انتخابات مد نظر ما قرار دارد و باید اصل بی‌طرفی نیز در دستور کار همه همکاران ستاد و مدیران دستگاه‌های دولتی در شهرستان دماوند باشد و اکنون نیز به صورت جدی وارد فاز انتخاباتی شده‌ایم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]