کشف یک تن کله و پاچه فاقد شرایط مصرف در شهرستان ری
کشف یک تن کله و پاچه فاقد شرایط مصرف در شهرستان ری

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: در راستای تحقق رسالت دامپزشکی و تامین سلامت غذایی شهروندان از مزرعه تا سفره و طی بازدید از کشتارگاه های شهر ری یک تن کله و پاچه گوسفندی بدون هویت کشف و تا تعیین تکلیف از سوی مقام قضایی ضبط شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ری، کیهان خبیر رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری اظهار کرد: در راستای تحقق رسالت دامپزشکی و تامین سلامت غذایی شهروندان از مزرعه تا سفره و طی بازدید بازرسین نظارتی اداره کل و اداره نظارت بر بهداشت شهر ری، از کشتارگاه های این شهرستان بیش از یک تن کله و پاچه گوسفندی بدون هویت و در شرایط نامناسب نگهداری کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه آلایش خوراکی دامی صرفا بصورت تازه و با حفظ دما و شرایط نگهداری مناسب تنها ۷۲ ساعت مهلت مصرف دارد، گفت: محموله مذکور بدون هویت و در شرایط نامناسب نگهداری می شد که جهت انجام اقدامات تکمیلی محموله مذکور ضبط و برای تعیین تکلیف نهای پرونده به دادگستری شهر ری ارجاع شد.

خبیر در پایان با اعلام اینکه خط قرمز دامپزشکی سلامت شهروندان می باشد اذعان  داشت: با خاطیان در حوزه بهداشت فرآورده های خام دامی برخورد خواهد شد و از همشریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی در حوزه دامپزشکی مراتب را با شماره تماس ۳۳۷۶۵۸۹۵ به اداره دامپزشکی شهر ری اطلاع دهند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]