مراسم بدرقه ۲۲ هزار امدادگر هلال احمر برای اربعین حسینی در حرم امام(ره)+ فیلم
مراسم بدرقه ۲۲ هزار امدادگر هلال احمر برای اربعین حسینی در حرم امام(ره)+ فیلم

با حضور مسؤولان کشوری و استانی، مراسم بدرقه کاروان های امدادی و درمانی اربعین حسینی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ری، مراسم بدرقه ۲۲ هزار امدادگر و نجاتگران داوطلب و کادر جمعیت هلال‌ احمر همراه با مانور خودروهای عملیاتی و آمبولانس‌های این جمعیت برای اعزام به عملیات امدادی و درمانی اربعین حسینی در محوطه حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم مسؤل دفتر رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس جمعیت هلال احمر، استاندار تهران و دیگر مسؤولان حضور داشتند.
 

 

 غلامحسین اسماعیلی مسئول دفتر رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد: رئیس جمعیت هلال احمر و همکارانشان که از انسجام و آمادگی کامل عملیاتی برخوردار هستند با هوشیاری مراسم بدرقه نیروهای اعزامی‌به عراق را حرم مطهر امام خمینی(ره) انتخاب کردند تا یادآور شوند که هرچه داریم از برکت امام و خون شهدا است.

وی ادامه داد: امیدواریم ما در دولت بتوانیم با ترمیم زیرساخت‌ها و پشتیبانی از راهپیمایی بزرگ اربعین، به زائران حسینی خدمت کنیم.

اسماعیلی عاشورای حسینی را قیامی علیه ظلم و ستم خواند و گفت: عاشورای امام حسین(ع) نیم روزی بیش نبود، اما برای به ثمر نشستن نیازمند اربعین بود. چهل روزی که لازم بود تا این نهضت به ثمر برسد. اربعین سالروز به ثمر رسیدن قیام امام حسین و نماد پیروزی ایثار و مقاومت در مقابل ستم و ظلم است.

 

 

پایان پیام/۶۷۰۲۹


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]