نحوه رزرو سرویس دربستی اربعین برای سفرهای گروهی
نحوه رزرو سرویس دربستی اربعین برای سفرهای گروهی

رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری استان تهران نحوه سفر گروهی و رزرو سرویس دربستی برای هیأت‌ها و گروه‌ها را تشریح کرد.

مهدی قلی‌زاده، رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سال گذشته برای مدیریت اوضاع سرویس‌های دربستی محدود و ممنوع شده بود که امسال با آسیب‌شناسی‌هایی که انجام شد این سرویس‌ها به شکل کنترل‌شده انجام می‌شد.

وی گفت: امسال با اختیاراتی که به دفاترکل نمایندگی اداره کل داده‌ایم این دفاتر می‌توانند بر اساس تقاضای هیأت‌ها و ارگان و غیره که قصد حرکت گروهی را دارند هماهنگی صدور حرکت گروهی را انجام و اجازه آن را صادر کنند.

وی تاکید کرد: برای اینکه در تهیه بلیط اتوبوس بحث بازار سیاه وجود نداشته باشد محدودیت تعدد خرید قائل شده‌ایم لذا برای اختصاص اتوبوس برای سفر گروهی امکان تخصیص اینترنتی اتوبوس وجود ندارد و متقاضیان باید برای دریافت حضورا مراجعه کنند.

قلی‌زاده در خصوص هزینه سفرهای گروهی بیان کرد: هزینه این اتوبوس‌ها تفاوتی با هزینه تهیه بلیط در حالت عادی ندارد اما در شرایطی این هزینه بنا بر خدماتی که متقاضیان درخواست می‌کنند، تغییر می‌کند.

مردم تخلفات احتمالی را چگونه می‌توانند پیگیری کنند؟

وی در خصوص تخلفات احتمالی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه تلفنی و سایت ۱۴۱ و همچنین دفاتر اداره کل حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌ها به صورت شبانه‌روزی تخلفات رانندگان و شرکت‌ها را گزارش کنند.

قلی‌زاده افزود: همچنین داخل اتوبوس‌ها شماره پلاک اتوبوس برای پیگیری تخلفات و مشکلات حین سفر وجود دارد که مسافران می‌توانند برخط شکایت خود را اعلام کنند که برای آن‌ها کد رهگیری صادر می‌شود و نتایج پیگیری برای آن‌ها ارسال می‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]