پلمب کارگاه تولید مواد غذایی غیرمجاز در اسلامشهر
پلمب کارگاه تولید مواد غذایی غیرمجاز در اسلامشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، گفت: یک کارگاه غیر مجاز تولید رشته آشی در شهرستان اسلامشهر شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، علیرضا عباسی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک کارگاه غیرمجاز تولید و بسته بندی رشته آشی در روستای چیچکلو شهرستان اسلامشهر، شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: در گشتهای کارشناسان شبکه بهداشت از واحدهای تولیدی سطح شهرستان، کارگاه تولید و بسته بندی رشته آشی را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم و پیرو اجرای دستور قضایی به داخل این کارگاه ورود کرده و در بازرسی محل، متوجه فعالیت این کارگاه در زمینه رشته آشی می شوند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در بازرسی از محل کارشناسان  بهداشت محیط و غذا و داروی این شبکه با همراهی نماینده نیروی انتظامی شهرستان از این کارگاه مشخص می شود که افرادسودجو و فرصت طلب، اقدام به تولید و بسته بندی رشته آش غیرمجاز در شرایط کاملاً غیربهداشتی و بدون هیچ‌گونه مجوز صنفی و صنعتی مشغول به فعالیت هستند‌ که با حکم قضایی این کارگاه تعطیل و پلمب شد.

وی گفت: باتعطیلی محل و پلمب کارگاه حدود  ۹۰۰ کیلوگرم رشته آشی و تعدادی کیسه آرد موجود در محل توقیف و برای تعیین قابلیت مصرف محصول توقیفی نمونه‌ای به آزمایشگاه ارسال و با توجه به نتیجه جواب آزمایش مواد مذکور، مشخص شد که  اقلام ارسالی با استانداردهای ملی ایران مطابقت نداشت و غیرقابل‌ مصرف انسانی و نیز حیوانی (طبق مکاتبه و استعلام از دامپزشکی شهرستان) بودند و متولیان این کارگاه با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

عباسی خاطرنشان کرد: طبق دستور قضایی رشته‌های توقیفی با حضور نمایندگان ادارات  اماکن، صمت و شهرداری و نیز نماینده اتحادیه نانوایان معدوم و آردها نیز تحویل نماینده اتحادیه نانوایان شد. 

پایان پیام/۶۷۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]