عدم تخصیص بودجه، مانع اجرای پروژه آبرسانی به فشافویه است
عدم تخصیص بودجه، مانع اجرای پروژه آبرسانی به فشافویه است

بخشدار فشافویه با اشاره به مشکلات کمبود آب در بخش فشافویه گفت: طرح اولیه و نقشه‌های پروژه آبرسانی از سد ماملو به فشافویه آماده شده اما بودجه‌ای برای آن اختصاص پیدا نکرده و درصورتی که بودجه تامین شود، آب به فشافویه می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، هادی حسین خانی بخشدار فشافویه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰هزار و یکصد میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی ۶۰۰ نفر افتتاح می شود.

وی در رابطه با وضعیت آب شرب بخش فشافویه گفت: چندین بار قطعی برق داشتیم که باعث شد حدود هفت حلقه چاه از دسترس خارج شود اما با برنامه ریزی های انجام شده، با اینکه کاهش فشار آب داشتیم، قطعی آب اتفاق نیفتاد.

بخشدار فشافویه با اشاره به انشعابات غیرمجاز آب ادامه داد: ۳۸ مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است که با دستور مقام قضایی و با حضور دستگاه انتظامی این انشعابات قطع خواهد شد تا مشکلات کمبود آب کمتر شود.

حسین خانی با اشاره به پروژه آبرسانی از سد ماملو به فشافویه تصریح کرد: طرح اولیه و نقشه های پروژه آماده شده اما بودجه ای برای آن اختصاص پیدا نکرده است که اجرای طرح آغاز شود از طرفی عده ای نظرشان این است که پشت سد ماملو به اندازه ای آب نیست که به فشافویه برسد اما این نظر رد است و درصورتی که بودجه تامین شود، آب به فشافویه می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: جلسه ای با اتحادیه املاک داشتیم و مشخص شد که یک سوم واحدهای صنفی مشاوران املاک این بخش غیرمجاز هستند و صاحبان این واحدها با انواع و اقسام ترفندها اتحادیه را دور می زنند و تخلف می کنند.

بخشدار فشافویه در مورد وضعیت راه ها عنوان کرد: راه های فشافویه به اندازه محورهای مواصلاتی یک استان است و قول مساعد از وزارت گرفتیم که این جاده ها ساماندهی، تعریض و بهسازی شود؛ به طور مثال برای جاده چرمشهر روکش آسفالت و آسفالت ریزی و تعریض ۶ کیلومتر اول در حال انجام است.

انواع تخلفات در مجتمع دام گستر اتفاق افتاده است

حسین خانی در رابطه با مجتمع دام گستر فشافویه و تخریب دامداری های غیرمجاز ابراز کرد: دام گستر توسط دولت برای تجمیع دامداری ها احداث شد و قرار بود بدون هزینه در اختیار دامداری ها قرار بگیرد اما پول گرفتند و انواع و اقسام تخلفات انجام شد و بسیاری از افراد غیرمرتبط با دامداری ساخت و ساز غیرمجاز کردند.

وی اضافه کرد: دومین مرحله از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دام گستر طی روزهای گذشته انجام شد و به زودی ادامه تخریب ها انجام خواهد شد و تا رفع تصرف تمام قسمت های این مجتمع ادامه خواهیم داد.

بخشدار فشافویه با اشاره به مخالفت برخی افراد در هنگام تخریب، خاطرنشان کرد: از شب قبل مقدمات تخریب انجام و صبح روز بعد عملیات آغاز شد و با وجود تعداد زیادی از اراذل و اوباش که با سلاح سرد قصد ممانعت از انجام تخریب داشتند، با حکم قضایی و حضور نیروهای انتظامی و بسیج عملیات را انجام دادیم.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]