به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که نیروهایش آماده اجرای یک حمله عملیاتی گسترده می‌شوند که می‌تواند شامل حملات هماهنگ از زمین، دریا و هوا باشد.به گفته ارتش رژیم اشغالگر، نیروهای صهیونیستی در سراسر سرزمین‌های اشغالی مستقر شدند و آمادگی عملیاتی آن‌ها برای مراحل بعدی جنگ با تاکید بر […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که نیروهایش آماده اجرای یک حمله عملیاتی گسترده می‌شوند که می‌تواند شامل حملات هماهنگ از زمین، دریا و هوا باشد.
به گفته ارتش رژیم اشغالگر، نیروهای صهیونیستی در سراسر سرزمین‌های اشغالی مستقر شدند و آمادگی عملیاتی آن‌ها برای مراحل بعدی جنگ با تاکید بر عملیات زمینی بزرگ افزایش یافته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که هفته‌های چالش برانگیز پیش روی آن‌ها است.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز شنبه در جریان بازدید از نیروهای مستقر در جنوب سرزمین‌های اشغالی که برای ورود به غزه آماده می‌شدند، خطاب به آن‌ها مدعی شد: آیا برای مرحله بعدی جنگ آماده هستید؟

رژیم صهیونیستی در جریان حملات هوایی به غزه تا کنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده که این اقدام به گفته فرانچسکا آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل یک نسل کشی گسترده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]