حجت‌الاسلام ربانی: دشمنان‌ در مبارزه با جمهوری اسلامی متحدند
حجت‌الاسلام ربانی: دشمنان‌ در مبارزه با جمهوری اسلامی متحدند

حجت‌الاسلام ربانی: امروز دشمنان‌، کفّار، منافقین و دولت‌های استکباری با همه‌ی اختلافاتی که با هم دارند بر سر مبارزه با جمهوری اسلامی، با یکدیگر متّفق و متّحدند.

به گزارش خبرگزاری فارس در تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نشست با اعضای شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی تهران به آیه‌ی شریفه‌ی «وَالَّذِینَ کَفَرُوا بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ إِلَّا تَفْعَلُوهُ تَکُنْ فِتْنَةٌ فِی الْأَرْضِ وَ فَسادٌ کَبِیرٌ» اشاره و اظهار کرد: امروز دشمنان‌، کفّار، منافقین و دولت‌های استکباری با همه‌ی اختلافاتی که با هم دارند بر سر مبارزه با جمهوری اسلامی، با یکدیگر متّفق و متّحدند؛ چرا ما نباید در اهداف ارزشمند و الهی خودمان، وحدت داشته باشیم؟

وی به بیان برخی از خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در اوج تهدیدها، تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمن پرداخت و گفت: با وجود اینکه در سال‌های پس از انقلاب در مواقع بسیاری زیادی مورد توطئه دشمنان واقع شدیم اما به فضل خدا کار انقلاب با قدرت پیش خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تشریح سخن شریف امام صادق(ع) که فرمود «رَحِمَ اللهُ عَبداً أَحْیَا أَمْرَنَا» و تشکل شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی پرداخت و افزود: بحمدالله این جمع، جمع مبارکی است زیرا امام صادق(ع) این‌گونه جمع‌ها را دوست دارند و برای هر کسی که به امر احیای دین می‌پردازد، دعا می‌کنند‌.
 

حجت‌الاسلام ربانی: دشمنان‌ در مبارزه با جمهوری اسلامی متحدند

حجت الاسلام ربانی به عدم توجه به تعداد اعضا و افراد در کارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: نگران تعداد کم خود نباشید چراکه در ابتدای هر کاری کاستی‌هایی وجود دارد؛ همچنین مهم نیست که چنین اموری را کسی نبیند و از آن تقدیر نکند زیرا ما معتقدیم خداوند هم می‌بیند، هم کمک می‌کند و هم برای این خدمات حسنه می‌دهد. 

وی در ادامه با بیان اینکه صرفاً اخلاص در کار به عنوان سر منشا برکات و تحوّلات بزرگ اهمیت دارد، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این شورای فرهنگی ابراز کرد: اگرچه ضرورت فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی اقتضا می‌کرد که خیلی زودتر به فکر چنین تشکیلات و همکاری‌هایی می‌رسیدید اما امیدوارم به فضل خدا شاهد یک حرکت چشمگیر فرهنگی، در محدوده‌ی خیابان آیت الله طالقانی باشیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح جهت اجرای عملیات‌ها ادامه داد: در حقیقت کار فرهنگی دو بُعد دارد؛ یک بعد ظواهر کار از قبیل نصب پرچم و بیرق، برپایی دسته‌ی عزاداری، فضاسازی‌ها، برگزاری مواکب است و بعد دوم که به مراتب عمیق‌تر از اولی است، این است که ارگان‌ها و سازمان‌های عضو شورا، با برنامه به صحنه بیایند و در جلسات، برنامه‌ریزی لازم انجام شود چون این کار موجب اثربخشی عمیق در فعالیت‌ها می‌شود.

رئیس سابق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، خطاب به اعضای شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی افزود: اهمیت این شورا بخاطر لزوم همدلی، همکاری و همراهی در کارها بسیار اهمیت دارد؛ چراکه همدلی، رمز قوّت و مایه‌ی عزّت همه‌ی ماست.

وی در پایان، ضمن تقدیر و تشکر مجدد از اعضای شورا، از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس و دبیر شورا، قدردانی کرد.

در ابتدای این نشست که با حضور حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی معاون فرهنگی و امور جهادی حوزه نمایندگی ولی فقیه، سرهنگ مهدی‌زاده رئیس شورای فرهنگی و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت نفت، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نیروی انتظامی و بانک کشاورزی تشکیل شد، حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر شورا، گزارشی از چگونگی شکل‌گیری شورا و فعالیت‌های آن ارائه داد.

گفتنی است شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی تهران به عنوان یک تشکّل مردم نهاد، از یکسال گذشته تاکنون، عملیات‌های فرهنگی و اجتماعی مختلفی را با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی و نیروهای جهادی برپا نموده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]