پیش بینی مهم / رشد ۵ هزار درصدی قیمت ریپل
پیش بینی مهم / رشد ۵ هزار درصدی قیمت ریپل

تحلیلگر برتر حوزه ارزهای دیجیتال، JD، پیش‌بینی جسورانه‌ای برای ریپل (XRP) ارائه داده است. او معتقد است که این رمزارز می‌تواند با افزایش شدید ۵۱۳۰ درصدی به قیمت ۲۷ دلار برسد.

تحلیل JD بر چندین عامل کلیدی، از جمله رفتار اخیر ریپل در رابطه با خطوط روند بلندمدت خود استوار است.

بر اساس تجزیه و تحلیل JD، ریپل یک خط روند خاص ۲ ساله را دوباره آزمایش کرده و از آن خارج شده است. او معتقد است که شکست قیمتی به بالای خط روند ۶ ساله می‌تواند باعث افزایش قیمت ریپل به ۲۷ دلار شود.

این تجزیه و تحلیل توسط داده‌های یک نمودار هفتگی پشتیبانی می‌شود که نشان می‌دهد ریپل با ۳ خط روند چندساله دست و پنجه نرم کرده است. XRP-Set-to-Rally-خط روند پایین‌تر که به مارس ۲۰۱۷ باز می‌گردد، در طی نزدیک به هفت سال یک حمایت مداوم از ریپل را ارائه کرده است.

خط روند بالایی که پس از بالاترین سقف قیمتی ریپل در ژانویه ۲۰۱۸ پدیدار شد، نزدیک به شش سال است که بر تلاش‌های XRP برای رسیدن به اوج‌های جدید، فشار نزولی وارد کرده است. این دو خط روند اصلی به تدریج به هم نزدیک شده‌اند و یک الگوی مثلث متقارن (Symmetrical Triangle) چند‌ساله را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این دو خط روند، هنگامی که ریپل در آوریل ۲۰۲۱ به ۱.۹ دلار رسید، خط روند سوم به عنوان شاخه‌ای از خط روند بالایی اولیه ظاهر شد. این خط روند سوم در دو سال گذشته ادامه داشته است و در داخل مثلث متقارن تشکیل‌شده توسط خطوط روند اصلی قرار دارد.

اخیراً هنگامی که ریپل در ماه ژوئیه به ۰.۹۳ دلار رسید، سومین خط روند بالایی را شکست، اما شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی به کاهش ادامه داد و قیمت مشاهده‌شده در مارس ۲۰۱۷ را منعکس کرد.

تجزیه و تحلیل JD یک چشم‌انداز دو‌مرحله‌ای را برای ریپل ارائه می‌دهد. در ابتدا، او کاهش بیشتر قیمت ریپل را پیش‌بینی می‌کند و به طور بالقوه مرزهای خط روند پایین‌تر ۷ ساله اصلی را در طول این اصلاح دوباره آزمایش می‌کند.

با این حال، JD پیش‌بینی می‌کند که پس از این آزمایش مجدد، یک افزایش قابل‌توجه برای ریپل، با هدف نهایی غلبه بر خط روند بالای ۶ ساله اصلی و رسیدن به ۲۴ دلار قابل‌توجه باشد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]