فوری / واریزی جدید برای بازنشستگان
فوری / واریزی جدید برای بازنشستگان

جزئیات واریزی جدید برای بازنشستگان اعلام شد .

به گزارش نبض بازار ، نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به عدم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان واکنش نشان داد .

مهدی اسماعیلی با اشاره به عدم پرداخت کامل پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته، عنوان کرد: یکی از مطالبات به حق معلمان بازنشسته، پرداخت کامل پاداش پایان خدمت است.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از معلمان بازنشسته بیش از ۱۸ ماه است که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکردند و تأخیر در پرداخت این رقم روز به روز از ارزش آن نیز می‌کاهد.
وی ادامه داد: بارها از سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش پیگیری‌‎های ویژه‌ای در کمیسیون آموزش مجلس انجام شده و حتی در صحن علنی مجلس نیز از ابزارهای نظارتی برای پرداخت کامل و به موقع پاداش پایان خدمت استفاده شده است.
اسماعیلی اضافه کرد: برابر آخرین پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه، قرار است پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال جاری پرداخت شود.
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: با توجه به عدم ثبات مسائل اقتصادی که ارزش پولی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، باید اقدام به پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته کند.
 

 
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]