سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 51996
  • 26 دسامبر 2023 - 20:12
  • 59 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تلاطم زیاد بازار خودرو در روزی که گذشت+ جدول قیمت

تلاطم زیاد بازار خودرو در روزی که گذشت+ جدول قیمت
تلاطم زیاد بازار خودرو در روزی که گذشت+ جدول قیمت

اکوایران: بازار ایران خودرویی ها امروز افزایش ۲ تا ۲۲ میلیون تومانی داشت و «هایماS8» با کاهش در بازار قیمت گذاری شد.

به گزارش اکوایران؛ بررسی پرطرفدارهای ایران خودرو نشان می‌دهد که امروز شاهد تداوم افزایش قیمت در بازار ایران‌خودوریی‌ها بودیم، هرچند این رشد در میان خودروهای مونتاژی شکل معکوس داشت.

شکل افزایشی در بازار خودرو درحالی به وجود آمده که نرخ دلار از روزگذشته نوسان کاهشی داشته، اما بازار خودرو روندی افزایشی داشته است که این امر نشان می‌دهد دلار هم توانایی کنترل بازار خودرو را ندارد.

براساس ارزیابی بازار امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار بیشترین افزایش قیمت را داشت و با رشد ۲۲ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد،‌ اما «هایماS8» هم کاهشی ۱۵ میلیون تومانی در بازار داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۹۵ میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد ۵ میلیونی را تجربه کرد. اما امروز «هایما S8 پلاس» شکل کاهشی در بازار داشت و با افت ۱۵ میلیونی قیمت آن در بازار به یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر در بازار امروز «تارا اتوماتV2» وارد کانال ۸۰۰ میلیونی‌ها رشد و رشد ۱۱ میلیونی را ثبت کرد. 

ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۲۲ میلیون تومانی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» با افزایش ۵ میلیونی در بازار  ۸۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» در بازار رشد ۲ میلیون تومانی را تجربه کرد و ۶۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو 5 دی

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت 06 مه 2024

رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت

اکوایران: در روزی که دلار در بازار گران شد، پرطرفدارهای داخلی شکلی نوسانی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کمترین تغییر در میان محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.