۷ مدرسه به مناسبت هفته دولت در پرند افتتاح می‌شود
۷ مدرسه به مناسبت هفته دولت در پرند افتتاح می‌شود

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی ۷ مدرسه با بیش از ۱۰۷ کلاس آموزشی در پرند در هفته جاری بهره‌برداری و در ایام هفته دولت برای سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش شهرستان و برای دانش‌آموزان پرندی تحویل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته پرند که در مصلی نماز جمعه شهر پرند برگزار شده بود گزارشی از عملکرد یکساله شرکت عمران را ارائه داد و اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر به فضای آموزشی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی ۷ مدرسه با بیش از ۱۰۷ کلاس آموزشی در پرند در هفته جاری بهره‌برداری و در ایام هفته دولت برای سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش شهرستان و برای دانش‌آموزان پرندی تحویل خواهد شد.

وی در خصوص پروژه مترو پرند نیز گفت: با توجه به توافقات انجام شده ۷۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته به این پروژه تزریق شد و سرعت اجرای پروژه افزایش یافت و به‌زودی در شهریورماه شاهد افتتاح مترو پرند خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به نیاز مردم به  توسعه مراکز درمانی از ساخت ۴ مرکز درمانی و اورژانس در فازهای ۴، ۵ و ۶ خبر داد و افزود: ۳ مرکز درمانی تا پایان سال در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

صیادی در ادامه بیان کرد: با تلاش‌های فراوان مسؤولان شهرستان، مجوز احداث بیمارستان دولتی ۲۲۰ تختخوابی پرند اخذ شده و هم‌اکنون طراحی آن در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به شعار شرکت عمران برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان از عملیات اجرائی ساخت ۶ بوستان، ساخت چندین مسجد و توسعه پیاده‌روسازی به طول ۶۰ هزار مترمربع در فاز ۶ نیز خبر داد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]