علمیلات اجرایی مترو پردیس پس از ابلاغیه کمیسیون ترافیک آغاز می‌شود
علمیلات اجرایی مترو پردیس پس از ابلاغیه کمیسیون ترافیک آغاز می‌شود

سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: پرونده مترو پردیس به کمیسیون ترافیک ارجاع و موارد اولیه آن در این کمیسیون مورد تایید قرار گرفته است که در صورت ابلاغ، اجرای پروژه مترو آغاز خواهد شد.

خلیل محبت‌خواه، سرپرست شرکت عمران پردیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص تعداد واحدهای مسکن مهر مدنظر برای افتتاح در هفته دولت، اظهار کرد: اقدامات شرکت عمران پردیس برای آماده‌سازی بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف شهر پردیس به مراحل پایانی رسیده است.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها جزو معدود بهره‌برداری‌های واقعی در مساکن مهر پردیس است، گفت: تمام کمبود‌های واحدهای مدنظر برای افتتاح از جمله آب، برق، گاز، فاضلاب، آسانسور و غیره که در پروژه‌های قبلی نادیده گرفته شده بود در این ۱۰ هزار واحد کاملا تامین شده است.

سرپرست شرکت عمران پردیس افزود: پس از تکمیل واحدهای مسکن مهر و تامین تمام زیرساخت‌های روبنایی و زیربنایی منتظر افتتاحیه نمی‌مانیم و این خانه‌ها بلوک به بلوک تحویل متقاضیان می‌شود.

محبت‌خواه با اشاره به اینکه زمان افتتاح این پروژه‌ها از طرف نهاد ریاست جمهوری مشخص و اعلام خواهد شد، ادامه داد: این واحدها را رئیس جمهور شخصاً افتتاح خواهد کرد.

پایان سال ۱۴۰۳ پرونده مسکن مهر پردیس بسته می‌شود

وی اضافه کرد: بخشی از واحدهای مسکن مهر در پردیس تا پایان سال تحویل می‌شود و در پایان سال ۱۴۰۳ با تکمیل و تحویل حدود ۶ هزار واحد مسکن مهر که پیشرفت فیزیکی کمی داشتند، پرونده مساکن مهر در پردیس بسته خواهد شد.

سرپرست شرکت عمران پردیس در خصوص مشکلات ساکنین زون ۳ فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس اعم از نداشتن گاز، آب، بالابر، کارگاهی بودن محیط زندگی و غیره ابراز کرد: زمانی‌که به این موضوع ورود کردیم این مشکلات در این زون به خصوص در زمینه آسانسور وجود داشتند، اما اعلام کردیم تمام واحدها باید مشکلاتشان حل شود و دیگر نباید در بلوک‌های در دست افتتاح این کمبود‌ها مشاهده شود.

لوله‌‌گذاری گاز در شهرک هساء آغاز شد

محبت‌خواه در خصوص پروژه اصلاح لوله‌گذاری گاز در پروژه ۱۸۲۰ واحدی هساء فاز ۳ پردیس، تشریح کرد: مشکل شهرک هساء از سوی شرکت عمران به وجود نیامده بود بلکه این مشکل به واسطه عدم نظارت، اجرا و غیره بود؛ اما به دلیل اینکه ساکنین این شهرک با مشکل قطعی گاز مواجه شده بودند طی جلسه‌ای که با حضور دادستان و فرماندار داشتیم وظیفه اجرای این پروژه را برعهده گرفتیم.

وی با بیان اینکه این پروژه از روز گذشته در این شهرک آغاز شده است، اعلام کرد: مقرر شد شرکت عمران این پروژه را انجام دهد تا ساکنان با مشکل مواجه نشوند اما پس از اینکه گروه کارشناسی اعلام نظر کرد به نسبت تقصیر باید تمامی اقدامات و تعهدات موجود را برعهده بگیرند.

مصلی پردیس گلنگ زنی می‌شود

سرپرست شرکت عمران پردیس در خصوص وضعیت مصلی پردیس نیز اذعان کرد: شرکت عمران پردیس در بحث ساخت مصلی ورود کرده است؛ در این خصوص در گذشته انعقاد قراردادهایی مقرر شده اما انجام نشده بود که این موضوع با تلاش مشاوران مربوطه و ارائه طرح، مورد بررسی قرار گرفت.

محبت‌خواه تصریح کرد: وضعیت این قراردادها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود اما خوشبختانه این قرارداد با مشاوران نهایی شده و فاز صفر و یک پروژه مصلی پردیس به زودی عملیاتی خواهد شد و زمان شروع را نیز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: ساخت پروژه مصلی به دو صورت قابل اجرا خواهد بود که ابتدا می‌تواند اعتبار آن تامین و سپس پروژه توسط شرکت عمران آغاز شود و در دومین حالت می‌تواند با کمک خیرین و بصورت مشارکتی ساخته شود که زمان ساخت در این‌ حالت ساخت و ساز تغییر خواهد کرد.

عملیات متروی تهران_پردیس به زودی اجرا می‌شود

سرپرست شرکت عمران پردیس در خصوص ساخت متروی تهران_پردیس عنوان کرد: مشاورانی که در خصوص پروژه متروی تهران_پردیس کار کرده بودند برنامه‌های خود را اعلام و این طرح در جلسه استانی مطرح و تصویب شد.

محبت‌خواه ادامه داد: با تصویب این طرح، پرونده به کمیسیون ترافیک ارجاع و موارد اولیه آن در این کمیسیون مورد تایید قرار گرفته است که در صورت ابلاغ، پروژه متروی پردیس آغاز خواهد شد.
 

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]