پیش بینی عجیب ChatGPT از آینده بیت کوین / منتظر افزایش قیمت باشیم؟
پیش بینی عجیب ChatGPT از آینده بیت کوین / منتظر افزایش قیمت باشیم؟

سال ۲۰۲۳ سال بسیار جالبی برای صنعت رمزارزها بوده است، به طوری که بسیاری از کارشناسان افزایش قیمت را برای بسیاری از دارایی‌ها، از جمله بیت کوین (BTC) متصور هستند.

به این ترتیب، ما از ربات هوش مصنوعی ChatGPT پرسیدیم که آیا بیت کوین می‌تواند بالاترین رکورد قبلی خود را که تقریباً نزدیک به ۷۰ هزار دلار بود، پشت سر بگذارد و قبل از ۱ ژانویه ۲۰۲۴ به اوج جدیدی برسد یا نه.

مدل زبان مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT چندین عامل را نام برد که می‌توانند چنین انفجار قیمتی را پیش ببرند؛ که اصلی‌ترین آنها احساسات مثبت بازار است.

شرایط اقتصادی مانند نرخ تورم، اصلاحات سیاست پولی توسط بانک‌های مرکزی و ثبات اقتصاد جهانی نیز می‌توانند نقش داشته باشند. علاوه بر این، جهش بیت کوین به سمت یک ATH جدید می‌تواند با افزایش حجم تراکنش‌ها و افزایش تعداد آدرس‌های فعال ایجاد شود.

از سوی دیگر، ChatGPT هشدار داد که رویدادهای غیرمنتظره، عقب‌نشینی‌های نظارتی، دستکاری بازار، یا تغییر در رفتار سرمایه‌گذاران، می‌تواند بر ارزش‌گذاری این دارایی دیجیتال پیشرو، تأثیر منفی بگذارد.

یکی از افرادی که پیش بینی قیمت بسیار صعودی‌ای را برای بیت کوین ارائه کرده، کاربری به نام لوک برویلز (Luke Broyles) در شبکه اجتماعی X (توئیتر) است.

او ادعا کرد که این دارایی بر اساس رشد بالقوه قابل مقایسه با گسترش اولیه اینترنت، شانس افزایش سرسام‌آور به ۳ میلیون دلار در هر کوین را دارد.

تحلیلگران دیگر، مانند جاش اولزویکس، پیش‌بینی‌های کمتر مضحکی مانند ۳۸۰۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۳ را بیان کرده‌اند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]