پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 52429
  • 28 دسامبر 2023 - 16:11
  • 49 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایران خودرو برای بازار هایما پیام ویژه فرستاد

ایران خودرو برای بازار هایما پیام ویژه فرستاد
ایران خودرو برای بازار هایما پیام ویژه فرستاد

اکو ایران : بررسی اطلاعات منتشر شده ایران خودرو در سایت کدال مربوط به آذر ۱۴۰۲ نشان می دهد این خودروساز توانسته نمودار تولید و فروش خود را به نسبت مدت مشابه سال گذشته صودی کند.

به گزارش اکو ایران، خانواده هایما تا پایان آذر سال جاری در مجموع نزدیک به ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه تولید شده است. این تیراژ تولید در شرایطی در کارنامه آبی های جاده مخصوص ثبت شده که شاهد هستیم در مدت مشابه سال گذشته ایران خودرو حول و حوش ۱۱ هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع هایما را در خطوط تولید خود تکمیل کرده است.

بنابراین شاهد رشد تولید حدود سه هزار و ۸۵۰ دستگاهی این خودروی شاسی بلند (SUV)  هستیم. افزایش تیراژ هایما به زبان آمار از رشد حول و حوش ۳۳ درصدی این خودرو حکایت می کند.

بررسی آمارهای مرتبط با فروش اعضای خانواده هایما نیز از رشد عرضه در بازه زمانی یاد شده خبر می دهد.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در طی ۹ ماهی که از سال جاری گذشت نزدیک به ۱۴ هزار و ۷۸۰ دستگاه انواع هایما را برای متقاضیان فاکتور کرده است. اما بررسی اطلاعات منتشر شده مربو به آذر سال گذشته گویای این نکته است که فروش خانواده هایما تا پایان آذر ۱۴۰۱ حدود ۱۱ هزار و ۲۷۰ دستگاه بوده است.

بنابراین فروش هایما بیش از سه هزار و ۵۰۰ دستگاه در بازه زمانی مورد بررسی افزاش یافته است. مقایسه آمار فروش تجمعی اعضای خانواده هایما  تا پایان آذر ۱۴۰۲ با آذر سال گذشته رشد حدود ۳۱ درصدی را نشان می دهد.  

رشد تولید و فروش انواع هایما را می توان پیام ویژه ایران خودرو برای بازار این محصول مونتاژی خود دانست. مدیران ایران خودرو در کنار ایجاد تنوع در سبد محصولاتی هایما به دنبال این هستند تا تیراژ تولید این خانواده خودرویی را نیز افزیش دهند. آبی های جاده مخصوص در تلاش هستند تا روند عرضه به بازار را صعودی نگه دارند. البته به رغم تلاش های صورت گرفته قیمت هایما S7 توربو پلاس طی سه ماهه پاییز ۱۴۰۲ با رشدی بیش از ۶ درصد همراه بوده است. این مساله نشان می دهد هنوز میان عرضه و تقاضا در بازار هایما تعادل ایجاد نشده است.

فراموش نکنیم ایران خودرویی ها همچنان زیر فشار قیمت گذاری دستوری قرار دارند در صورتی که این سیاست کنار گذاشته شود آبی های جاده مخصوص این امکان را دارند تا بازار خانواده هایما را به تعادل  برسانند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت 07 مه 2024

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت

اکوایران: بازار پرطرفدارهای داخلی امروز خلاف جهت نرخ دلار حرکت کردند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.