امام جمعه دماوند: مطالبه مردم از دولت، تأمین پایدار آب در ۵۰ سال آینده است
امام جمعه دماوند: مطالبه مردم از دولت، تأمین پایدار آب در ۵۰ سال آینده است

امام جمعه دماوند در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مطالبه مردم دماوند از دولت سیزدهم حل مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی و برنامه‌ریزی برای تامین پایدار آب در ۵۰ سال آینده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند که ظهر امروز با حضور استاندار تهران و مسؤولان شهرستان دماوند در مصلی نماز حمعه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: از استاندار و فرماندار پرتلاش و همه دست‌اندرکاران دولت در شهرستان دماوند به خاطر همه خدمات و زحمات تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای این عزیزان آرزوی توفیق داریم.

وی افزود: مطالبه مردم دماوند از دولت سیزدهم حل مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی و برنامه‌ریزی برای تامین پایدار آب در ۵۰ سال آینده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: تقویت کشاورزان و تولیدکنندگان سیب و گردو و عسل دماوند و تلاش برای سودآور کردن کشاورزی و باغداری و دامداری در دماوند مطالبه مهم تولیدکنندگان مواد غذایی ماست.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی ۱ و ۲ زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کرده و ما رتبه اول اشتغال در استان تهران را داریم، اما صنعتگران و سرمایه‌گذاران و کارخانه‌داران ما مشکلاتی دارند که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: اصلاح طرح هادی روستایی و طرح تفصیلی شهری با توجه به توسعه روستاها و شهرها، نیاز مردم به آب و گاز و برق در مناطق توسعه یافته از مطالبات جدی مردم است.

امام‌جمعه دماوند تاکید کرد: حل مشکل ترافیک گیلاوند و رودهن در مسیر شاهراه تهران به فیروزکوه و تهران به آمل و ایجاد کمربندی یا پل یا تونل، خواسته مردم شهرستان دماوند از دولت سیزدهم است.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی اضافه کرد: امیدواریم با عنایت و توجه خاص آقای استاندار و ریاست جمهور به شهرستان خوش آب و هوای دماوند، این شهرستان به قطب علمی، پژوهشی، کشاورزی و گردشگری تبدیل شود.

گفتنی است در حاشیه نماز جمعه دماوند، میز خدمت ادارات شهرستان دماوند جهت رسیدگی به مطالبات مردمی با حضور استاندار تهران و مسؤولان شهرستانی برپا شد.
 

امام جمعه دماوند: مطالبه مردم از دولت، تأمین پایدار آب در ۵۰ سال آینده است

پایان پیام/۶۷۰۱۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]