آیا سرمایه‌گذاری در استخراج بیت کوین همچنان سودآور است؟ + جدول سوددهی
آیا سرمایه‌گذاری در استخراج بیت کوین همچنان سودآور است؟ + جدول سوددهی

در سال‌های اخیر صنعت استخراج رمزارزها به یکی از صنایع پر سود و با بازدهی بالا تبدیل شده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد و کلان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این بازار شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، با رشد ارزش بیت کوین به عنوان اولین و با ارزش ترین رمز ارز دنیا درامد دلاری سرمایه‌گذاری در ماینینگ بیت کوین به شدت رشد داشت. تا جایی که سرمایه گذاری در ماینینگ با سوددهی بیش از ۸ درصد ماهیانه یکی از بیشترین بازدهی را حتی در ایران به صورت کاملا قانونی دارا بوده است.
اما موضوعی که باعث نگرانی سرمایه گذاران در صنعت ماینینگ شده است کاهش سوددهی ماینینگ تا حدود ۵ درصد در هفته‌های گذشته بوده. دلیل این کاهش سوددهی پدیده هاوینگ بیت کوین است.
در هفته گذشته شاهد هاوینگ بیت کوین بودیم. این پدیده در واقع باعث نصف شدن درامد بیت کوینی ماینر ها بود که هر ۴ سال یک بار اتفاق میوفتد.
کارشناسان حوزه ماینینگ بیت کوین چه می‌گویند؟
به گزارش داراماینر، طبق سابقه هاوینگ های قبلی رشد قیمت بیت کوین بعد از این پدیده حتمی است اما زمان ان به عوامل زیادی بستگی دارد. اتفاقی که بعد از هاوینگ ۲۰۲۴ یعنی هفته گذشته افتاده است باعث پیشی گرفتن نرخ کمیابی بیت کوین نسبت به طلا شده است و همین عامل بسیار در رشد قیمت بیت کوین تاثیرگذار خواهد بود. اما با توجه به قانونمند شدن بیش از پیش بیت کوین و تایید ETF بیت کوین در آمریکا ممکن است شاهد رشد یکباره و در واقع نمودار عمودی ارزش بیت کوین در کوتاه مدت نباشیم.
آیا سرمایه گذاری در ماینینگ همچنان به صرفه است؟
جواب کوتاه به این سوال کمی سخت است چون سرمایه گذاری در ماینینگ به صورت کلی یک سرمایه گذاری بلند مدت و پر نوسان است اما با توجه به شرایط حال حاضر میتوان گفت درست است که سوددهی استخراج رمز ارز ها کاهش یافته است اما نه تنها همچنان سرمایه گذاری سودآور و منطقی است بلکه آینده بسیار روشنی را پیش روی خود میبیند.

در جدول زیر میتوانید میزان سوددهی سرمایه گذاری در طرح ماینینگ داراماینر را مشاهده فرمایید:

میزان سرمایه مورد نیاز برای خرید ماینر
درآمد ماهیانه ماینر
سود خالص دلاری ماهیانه
درصد سوددهی سالانه

۲۳۰۰ دلار
۳۰۰ دلار
۱۲۵ دلار
۶۵٫۲۲ درصد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری در ماینینگ میتوانید هم اکنون با کارشناسان داراماینر تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]