پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 21773
  • 31 آگوست 2023 - 14:12
  • 144 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ایست دلار و حرکت آرام طلا

قیمت دلار امروز ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ایست دلار و حرکت آرام طلا
قیمت دلار امروز ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ایست دلار و حرکت آرام طلا

اکوایران: امروز قیمت دلار نسبتا ثابت بود اما طلا مختصری بالا کشید.

به گزارش اکوایران، قیمت رسمی دلار، امروز پنج‌شنبه ۹ شهریور، در مرکز مبادله ارز و طلا، تنها تک تومان تغییر داشت و عملا در همان سطح ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان باقی ماند.

هم‌چنین قیمت رسمی یورو امروز باز هم افزایش داشت و با جهشی ۳۰۰ تومانی، ۴۵ هزار و ۱۰۰ تومان درج شد. قیمت درهم نیز که در این روزها کم‌تر تغییر می‌کند، بر روال خود باقی ماند و همان قیمت دیروز – ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان – برای ان اعلام شد. 

در همین سایت، نرخ‌های حواله دلار، یورو و درهم به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۵ تومان، ۴۱ هزار و ۰۰۵ تومان و ۱۰ هزار ۲۲۰ تومان اعلام شد.

قیمت ارز توافقی

کانون صرافان ایرانیان، تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰ امروز ۹ شهریور، قیمت دلار توافقی را ۴۱ هزار و ۲۸۸ اعلام کرد. بنابراین با چشم‌پوشی از تغییر تک تومانی قیمت می‌توان گفت که ارز توافقی نسبت به دیروز تغییر نداشت.

قیمت یورو توافقی نیز هم‌چون دیروز شاهد افزایش قیمت بود. این ارز اروپایی با افزایش ۳۰۶ تومانی بر عدد ۴۵ هزار و ۱۰۴ نشست. درهم امارات اما تنها ۲۵ تومان افزایش قیمت داد و به ۱۲ هزار و ۸۴۴ تومان رسید.

گفتنی است که دلار هنوز در بازار آزاد در حوالی ۴۹ هزار تومان سنگر گرفته است. قیمت فروش دلار تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰ در بازار غیر رسمی بین ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان الی ۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان انجام شد. 

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

قیمت سکه امامی در کانون صرافان امروز شاهد ۲۵ هزار تومان افزایش قیمت بود. این افزایش قیمت سکه را به ۲۸ میلیون و ۳۰ هزار تومان رساند. نیم سکه اما بیشتر افزایش یافت. ۶۰ هزار تومان افزایش قیمت این سکه آن را به ۱۵ میلیون و ۸۰ هزار تومان رساند. ربع سکه نیز ۵۵ هزار تومان صعود کرد و بر رقم ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان نشست.

گفتنی است که قیمت سکه امروز در بازار ازاد هم کم‌و‌بیش مشابه قیمت‌های اعلامی کانون صرافان قرار دارد. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟ 02 مه 2024

در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

دلار و سکه از مقاومت عقب نشست/ یوروی بازار زیر ریت جهانی معامله شد/ درخواست اصلاح نرخ نیما از رهبری بحث داغ بازار شد/ فنی‌ها می‌گویند بازار در حال پیدا کردن نقطه تعادل هست/ در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴ 02 مه 2024

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴

اکوایران: شرکت تتر اعلام کرده سود خالص این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی به ۴/۵۲ میلیارد دلار رسیده که یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

02 مه 2024

بده‌بستان صندوق‌های طلا و درآمد ثابت در روزهای اخیر

بازار ارز و سکه از مرزهای مقاومتی عقب نشستند و قیمت دلار، سکه، درهم و طلای آبشده به کانال پایین‌تر برگشتند.  تحرکاتی که در سمت صندوق‌های طلا و صندوق درآمد ثابت در حال رخ دادن هستند  هم این گزاره‌ را تقویت می‌کند که بازار تا هفته بعد جان افزایش ندارد. در طی سه روز گذشته […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.