بی‌بصیرتی برخی حاکمان به مسلمانان ضربه زده است
بی‌بصیرتی برخی حاکمان به مسلمانان ضربه زده است

امام جمعه قرچک گفت: بی‌بصیرتی برخی حاکمان کشورهای اسلامی به مسلمانان ضربه زده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته این شهرستان ضمن تبریک به مردم مظلوم فلسطین و گرامی‌داشت شهدای مقاومت اظهار کرد: نام و یاد و خاطره سیدالشهداء مقاومت، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای مقاومت شهرستان قرچک سفیر مجاهد شهید ایرلو، شهید ملکی غفاری و شهید میلاد حیدری را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به خصوصیات شهید سلیمانی گفت: امروز ایمان راسخ کار ساز است همان سرمایه‌ای که حاج قاسم را ممتاز کرد؛ ایشان از خدا حساب می‌برد پس همه از او حساب می‌بردند و این باعث شده است که دشمنان از نام و عکس ایشان هم وحشت داشته باشد.

امام جمعه قرچک افزود: سرمایه زندگی دنیا، عزت است و عزت دست خداست؛ همه اربابان دنیا اسلام باید بدانند بی‌بصیرتی برخی حاکمان کشورهای اسلامی به مسلمانان ضربه زده است.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی بیان کرد: عملیات مقتدرانه و شگفت‌انگیز طوفان الاقصی گروه‌های مبارز و مجاهد فلسطین علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بار دیگر هیبت پوشالی و دروغین این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.

وی عملیات حماس را قدرتمندانه قلمداد کرد و گفت: این عملیات طوفانی موجب بهت و وحشت جبهه استکبار شد؛ رهبر فرزانه انقلاب فرمودند «رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده است» که این موضوع خیلی زودتر از موعد ثابت شد.

وی با بیان اینکه ملت مظلوم فلسطین داغ سال‌ها ظلم و ستم و وحشی‌گری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد، خاطرنشان کرد: این رژیم امروز پس از ۷۵ سال جنایت و خباثت، شکست سختی خورده و جایگاه امنیتی و دفاعی خود را از دست داده است که با خوی ددمنشانه و وحشی خود مردم مظلوم غزه را آماج حملات هوایی قرار می‌دهد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]