سفر بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین طی روز گذشته از تهران
سفر بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین طی روز گذشته از تهران

دبیر ستاد اربعین استان تهران در مورد آمار اعزام زائرین تهرانی از ابتدای طرح جابجایی زوار تا پایان روز ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ گفت: تابحال ۲۲۹۲ سرویس ۶۰۳۹۰ زائر حسینی را جابجا کرده‌اند که در این بین سهم مسیر مستقیم تهران-نجف ۱۸ سرویس با جابجایی ۶۳۲ نفر می‌باشد.

مهدی قلی‌زاده، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دبیر ستاد اربعین استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در تشریح آمار سفر زائرین اربعین ۱۴۰۲ از مقصد تهران به مرزها اظهار کرد: در روز گذشته مورخ پنجم شهریورماه ۱۴۰۲ جمعاً ۴۴۱ سرویس از مبدا تهران راهی مرزها شدند و در این راستا ۱۱۸۰۴ زائر سفر اربعین خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه از مبدا تهران ۲۹۹ سرویس تعداد ۸۳۳۱ زائر را به مرز مهران، ۳۹ سرویس تعداد ۹۶۸ زائر را به مرز شلمچه، ۷  سرویس تعداد ۱۶۰ زائر را به مرز چذابه، ۷۸ سرویس تعداد ۱۹۵۰ زائر را به مرز خسروی، ۶ سرویس تعداد ۱۴۴ زائر را به مرز باشماق و ۹ سرویس تعداد ۲۰۱ زائر را به مرز تمرچین منتقل کردند.

دبیر ستاد اربعین استان تهران در مورد آمار اعزام زائرین تهرانی از ابتدای طرح جابجایی زوار تا پایان روز ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ اضافه کرد: تابحال ۲۲۹۲ سرویس ۶۰۳۹۰ زائر حسینی را جابجا کرده‌اند که در این بین سهم مسیر مستقیم تهران-نجف ۱۸ سرویس با جابجایی ۶۳۲ نفر می‌باشد.

وی در پایان گفت: همچنین در پنجمین روز شهریورماه ۳۲۲۳ زائر توسط ۱۲۲ سرویس اتوبوس از پایانه برکت مهران به تهران منتقل شده‌اند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]