رئیس شورای شهر اندیشه: آماده تحویل‌گرفتن کامل شهر از شرکت عمران هستیم
رئیس شورای شهر اندیشه: آماده تحویل‌گرفتن کامل شهر از شرکت عمران هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه ۹۰ درصد وظیفه شرکت عمران در این شهر به اتمام رسیده و مدیریت شهری آماده تحویل‌گرفتن کامل شهر است، گفت: در خصوص عدم وجود آرامستان در شهر اندیشه مقرر شد زمینی ۱۰۰ هکتاری در شهرک جدید اعتمادیه در نزدیکی شهر پرند به این موضوع اختصاص یابد.

مرتضی بهرامی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداری اندیشه در سال ۱۴۰۲، اظهار‌کرد: در ۵ ماهه نخست امسال ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش بودجه جاری محقق شده و با توجه به اینکه نیمی از بودجه سال جاری از محل فروش سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های مشارکتی خواهد بود که با توجه به تدابیر لازم این موضوع محقق خواهد شد و عملا کسری بودجه نخواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در خصوص موضوع تحویل کامل شهر از سوی شرکت عمران به مدیریت شهری خاطرنشان‌کرد: حدود ۹۰ درصد کار شرکت عمران شهر جدید اندیشه در خصوص عمران و آبادانی شهر به اتمام رسیده و فقط برخی از پروژه‌های مشارکتی و در معدود نقاطی نیز وظایف ذاتی این شرکت باقی مانده که انشالله با هماهنگی مدیران شرکت عمران، شورا و شهرداری اندیشه آماده تحویل‌گرفتن کامل شهر خواهد بود.

وی با اشاره به موضوع عدم وجود آرامستان در شهر جدید اندیشه، گفت: این موضوع بایستی به عنوان یکی از زیرساخت‌ها در این شهر احداث می‌شد که متاسفانه به دلیل مسائل زیست‌محیطی و نوع خاک شهر اندیشه این امکان وجود نداشت.

بهرامی ادامه داد: مقرر شده که در شهرک اعتمادیه که در نزدیکی شهر پرند جهت احداث طراحی شده است، زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار برای آرامستان شهر اندیشه اختصاص پیدا کند تا به صورت موقت راه حلی برای این مسئله باشد.

رئیس شورای شهر اندیشه در پایان تصریح‌کرد: نگاه شورای شهر اندیشه نسبت به پروژه‌های عمرانی صرفا اقتصادمحور نبوده و بیش از ۱۰ پروژه به عنوان سازه اجتماعی از سوی شورای اسلامی اندیشه تعریف و در حال احداث است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]