بازگشت بیش از ۱۴ هزار زائر طی روز گذشته از مرزها به تهران
بازگشت بیش از ۱۴ هزار زائر طی روز گذشته از مرزها به تهران

دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ هزار و ۴۸۷ زائر توسط ۴۹۹ سرویس از مرزهای ۶ گانه به مقصد تهران منتقل شدند.

مهدی قلی‌زاده، رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و دبیر ستاد اربعین استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در تشریح آخرین آمار سفر زائران اربعین ۱۴۰۲ اظهار کرد: در روز گذشته مورخ ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ مجموعا ۱۱ هزار و ۷۲۹ زائر توسط ۶۰۹ سرویس از مبدا تهران به مرزهای ۶ گانه منتقل شدند.

وی در رابطه با آمار بازگشت زائران به تهران نیز خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ هزار و ۴۸۷ زائر توسط ۴۹۹ سرویس از مرزهای ۶ گانه به مقصد تهران منتقل شدند که بیش از ۱۲ هزار ۳۴۲ زائر نیز از مهران به تهران منتقل شدند.

دبیر ستاد اربعین استان تهران همچنین تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده برای رانندگانی که در طرح اربعین و در مسیرهای مرزهای شش‌گانه تردد داشته‌اند، روغن موتور به قیمت دولتی تخصیص و تحویل می‌شود. 

قلی‌زاده افزود: رانندگان واحد شرایط در اسرع وقت به دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران مستقر در ترمینال غرب مراجعه کنند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]