آمادگی استانداری تهران برای کمک در بازسازی ورزشگاه آزادی
آمادگی استانداری تهران برای کمک در بازسازی ورزشگاه آزادی

استاندار تهران گفت: پروژه بازسازی مجموعه ورزشی آزادی از اعتبارات ملی هزینه می‌شود و به هزینه استانی ربطی ندارد، اما اگر دوستان کمک بخواهند ما دریغ نمی‌کنیم و از سهم حوزه ورزش در جهت مرتفع شدن مشکلات کمک خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در ارتباط با بازسازی استادیوم فوتبال اظهار کرد: وضعیت امروز مجموعه ورزشی آزادی وضعیت مطلوبی نیست و آن‌چه که انتظار می‌رفت تا به‌سرعت بخش‌هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد؛ مثل جایگاه‌ها، سکوها، راهروها و بخش‌هایی که باید در دسترس باشند، آماده شوند.

وی تأکید کرد: ما در پایتخت جمهوری اسلامی هستیم و مجموعه ورزشی آزادی، به‌عنوان سند افتخاری برای برگزاری مسابقات مهم و جهانی است و باید در شأن تهران باشد که از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم که در این خصوص با جدیت بیشتری ورود کند تا شرمنده مردم نشویم.

استاندار تهران ادامه داد: تقاضای مردم برای حضور در ورزشگاه آزادی زیاد است و ما هم دوست داریم به‌خصوص بازی‌های ملی با حضور تماشاگران برگزار شود و امید است کمبود امکانات مرتفع شود و شرایط به‌گونه‌ای مهیا گردد که دوستداران ورزش با نشاط بیشتری در این مجموعه حضور یابند.

وی از آمادگی استانداری تهران برای کمک به بازسازی مجموعه ورزشی آزادی خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه بازسازی مجموعه ورزشی آزادی از اعتبارات ملی هزینه می‌شود و به هزینه استانی ربطی ندارد، اما اگر دوستان کمک بخواهند ما دریغ نمی‌کنیم و از سهم حوزه ورزش در جهت مرتفع شدن مشکلات کمک خواهیم کرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]